معاون اقتصادی استاندار خبر داد:
معاون اقتصادی استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: با توجه به شرایط امروز کشور و همچنین وضعیت موجود بازار ، نظارت ها باید جدی تر صورت گیرد تا مردم نگرانی از عرضه مناسب کالا نداشته باشند.
کد خبر: ۶۸۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 15 November 2018

کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارهای استان موجود استبه گزارش تابناک قزوین،منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد:  با توجه به شرایط امروز کشور و همچنین وضعیت موجود بازار ، نظارت ها باید جدی تر صورت گیرد تا مردم نگرانی از عرضه مناسب کالا نداشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارهای استان موجود است و مردم از جهت تامین کالاها هیچ دغدغه ایی نداشته باشند.

حبیبی خاطر نشان کرد: توزیع کالاهای اساسی مصوب تنظیم بازار باید طبق اولویت صورت گیرد و به گونه ای اقدام شود که دسترسی مردم به کالاها بیش از پیش تسهیل یابد.

معاون اقتصادی استاندار ضمن تقدیر از اتاق اصناف استان در تامین و توزیع گوشت طی روزها و ماه های اخیر افزود: تامین نیازهای مصارف روزانه مردم یکی دیگر از اولویت های اصلی ستاد تنظیم بازار است و تامین نیازهای سازمان ها و دانشگاه ها در اولویت بعدی قرار دارد.

حبیبی تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار بر توزیع گوشت به صورت جدی نظارت  داشت و علیرغم برنامه های ماه های محرم و صفر با تامین به موقع کالای اساسی به مقدار نیاز بازار درجهت رفع دغدغه های مردم گام های خوبی برداشته شد که قابل تقدیر است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: با توجه به نوسانات قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار  ، تصمیماتی در جهت کنترل قیمت این کالاها اتخاذ شده که در موقع مناسب اقدام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار