فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:از وظایف ماست که که در خصوص زندگی شهدا تحقیق و تفحص کنیم ضمن اینکه ترویج سیره شهدا،به سبک زندگی ما کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 15 November 2018

ترویج سیره شهدا  به سبک زندگی ما کمک خواهد کرد

به گزارش تابناک قزوین،اجلاسیه نهایی کنگره سه هزار شهید قزوین روز پنجشنبه با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و خانواده های معزز شهدا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد.

سردار محمد شاهرخی، دبیر کنگره سه هزار شهید استان قزوین در این اجلاسیه اظهار کرد: خالصانه ترین سلام  و درودها به ساحت مقدس امام (ره) و شهدای گرانقدر که بزرگترین رویداد فرهنگی سال جاری را بر ما عنایت کردند چرا که بزرگداشت شهدا و گرامیداشت آن ها ترویج فرهنگ  اسطوره های ایثار است.

وی افزود: از وظایف ماست که که در خصوص زندگی شهدا تحقیق و تفحص کنیم ضمن اینکه ترویج سیره شهدا،به سبک زندگی ما کمک خواهد کرد از سوی دیگر، ما در قزوین با استفاده از تمام ظرفیت ها ی استانی به جمع آوری اطلاعات فردی و اسناد مرتبط با هدا و چاپ آثار آنها پرداختیم،همچنین در نیمه اول سال جاری 166 یاددواره برگزار شد و 5 اجلاسیه به صورت تخصصی برای فرهنگیان، دانش آموزان و بانوانان برگزار شد.

به گفته وی،وحدت،همدلی و مساعدت همه نهادها و ادارت دولتی از امتیازات ویژه این کنگره محسوب می شوند زیرا سبب شدند همه با خلوص نیت و قرب الهی مجلسی در شان شهدا را برگزار کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار