مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر شهرداری اصفهان گفت: طرح مشترک بازرسی و نظارت پلیس راهور و سازمان تاکسیرانی بر عملکرد سرویس مدارس شهر اصفهان از روز شنبه ۲۶ آبان‌ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۸۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 15 November 2018

به گزارش تابناک : هادی منوچهری اظهارکرد: در طرح گسترده بررسی وضعیت سرویس‌های مدارس در اصفهان که با هماهنگی کامل حوزه حمل و نقل شهرداری، پلیس راهور و سازمان تاکسیرانی صورت می‌گیرد، بیش از ۵۰ مامور پلیس راهور، ۱۲۰ بازرس سازمان تاکسیرانی و شرکت‌های حمل و نقل به صورت گسترده و همزمان مباحث مرتبط با کنترل و نظارت سرویس‌های مدارس را رصد خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با رعایت تمام موارد استاندارد از سوی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل، شاهد کمترین میزان اعمال قانون در سطح شهر از روز شنبه باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر شهرداری اصفهان تصریح کرد: طرح گسترده بررسی وضعیت سرویس‌های مدارس، مطابق اختیارت قانونی و ابلاغات قبلی مواردی همچون رعایت تعداد سرنشین خودرو، رعایت تعداد سرنشین خودرو، سوار نکردن دو نفر سرنشین جلو خودرو، وجود مجوزات معتبر از سازمان تاکسیرانی، رعایت نصب تابلو و علایم سرویس مدارس، استفاده نکردن از شیشه دودی در حمل و نقل عمومی به خصوص سرویس مدارس، عدم سوار کردن دانش آموز به صورت مختلط (دختر و پسر)، مغایرت نداشتن مجوز تاکسیرانی با خودرو فعال در سرویس دهی، رعایت عدم استفاده از موسیقی غیر مجاز در هنگام سرویس‌دهی، نصب نکردن برچسب تبلیغاتی بر روی بدنه خودرو و رعایت حجاب اسلامی برای بانوان و استفاده از لباس فرم رانندگان آقا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تلفن گویا ۳۵۶۸۸۱۰۰ و یا در فضای مجازی به آدرس TAxikhabar@ با روابط عمومی واطلاع رسانی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان در ارتباط باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار