رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: امسال بیش از ۷ هزار فقره گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای حمل فرآورده‌های خام دامی صادر شده است.
کد خبر: ۶۸۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ 17 November 2018

۷ هزار فقره گواهی بهداشت قرنطینه ای در قزوین صادر شد

مهدی جلوخانی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزویناظهار کرد: بر اساس بند (د) ماده ۳ قانون سازمان دامپزشکی، نقل و انتقال کلیه محموله‌های دام زنده، فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام باید با موافقت سازمان دامپزشکی باشد و متقاضیان حمل می‌بایست نسبت به دریافت گواهی بهداشتی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷هزار و ۵۶۰فقره مجوز برای حمل فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد، ۴هزارو۸۵۱ مجوز جهت حمل گوشت مرغ تازه، ۲هزارو ۳۸۴مجوز برای حمل شیر خام، ۱۹۰ مورد مجوز حمل گوشت منجمد دامی، تعداد ۸۱ مجوز برای حمل تخم مرغ خوراکی و نطفه‌دار، ۱۲ مجوز برای حمل آلایش مرغی و ۴۲ مورد مجوز برای گوشت بوقلمون و ماهی در واحد نظارت بر بهداشت عمومی این اداره صادر شده است.

جلوخانی خاطر نشان کرد: این مجوزها به منظور کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی صادر شده و همه خودروهای حمل فرآورده‌های خام دامی نیاز به بارنامه از شرکت مربوطه و گواهی بهداشتی حمل از اداره دامپزشکی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار