تساوی سپاهان در لیگ برتر هندبال، عملکرد خوب تیم ملی تکواندو و آسنسیو در راه یوونتوس از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
کد خبر: ۶۸۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 17 November 2018

به گزارش تابناک : در روز 25 آبان ماه علاوه بر این‌که تیم فوتبال ذوب‌آهن تمرینات خود را زیر نظر سرمربی جدید دنبال کرد، تیم ملی تکواندو به نشان‌های ارزشمندی رسید.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ تیم هندبال سپاهان در هفته ششم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور از تیم زاگرس اسلام آباد میزبانی کرد، این مسابقه به دلیل هم امتیاز بودن دو تیم در صدر جدول از حساسیت بالایی برخوردار بود که در نهایت با نتیجه 27 بر 27 به پایان رسید.

✅ باشگاه ورزشی ذوب‌آهن اعلام کرد به صورت توافقی با امید نمازی زاده قطع همکاری کرده و در حالی که نام مربیانی از جمله داراگان اسکوچیچ، مجتبی حسینی و علیرضا منصوریان برای هدایت این تیم مطرح بود و در نهایت این باشگاه پیش اعلام کرد هدایت تیم به علیرضا منصوریان محول شده است.

✅ در قالب هفته چهارم بخش آقایان، تیم بسکتبال ذوب‌آهن میهمان شیمیدر تهران بود که با نتیجه 69 بر 54 بازی را به میزبان خود واگذار کرد. ذوب‌آهن که کوارتر نخست این بازی را با قدرت آغاز کرده بود در ادامه روند بازی نتوانست از حریف خود پیشی بگیرد و نتیجه دیدار را به نفع خود تمام کند؛ سبزپوشان کوارتر اول را با نتیجه 28 بر 14 پیروز شدند اما در ادامه سه کوارتر بعدی این بازی مغلوب میزبان خود بودند.

در قالب هفته سوم لیگ برتر بسکتبال، بخش بانوان نیز نامی‌نو اصفهان میهمان پاز تهران بود و توانست در یک بازی هجومی حریف خود را با اختلاف 27 گل شکست دهد؛ این دیدار با نتیجه 71 بر 42 به سود نامی‌نو پایان یافت.

✅ بنابر اعلام باشگاه ذوب‌آهن، این تیم در مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر به مصاف برنده بازی الکویت و الوحدت اردن می رود، سبز‌پوشان درصورت پیروزی مقابل برنده این بازی به مصاف الغرافه قطر خواهند رفت.

کنفدارسیون فوتبال آسیا، برای باشگاه‌های ایران دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه در مرحله پلی آف در نظر گرفته که تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران به ترتیب به عنوان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به طور مستقیم در این مسابقات حضور خواهند داشت.

✅  از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان در ساوه به مصاف شهرداری ساوه رفت، گیتی‌پسند که با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم دوم صدر‌نشین لیگ برتر بود پا به این بازی خارج از خانه گذاشت و کار را در همان نیمه اول تمام کرد؛ گیتی‌پسند در نیمه اول با نتیجه 3 بر یک از حریف خود پیش افتاد و در پایان بازی نیز با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

سرخ‌پوشان اصفهانی با این پیروزی 40 امتیازی شدند و با توجه به تساوی مس سونگون اختلاف خود را با این تیم به 3 رساندند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه با حضور 1274 پومسه رو از 54 کشور در ورزشگاه "تیان مو" چین تایپه آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت؛ تاکنون پومسه‌روهای کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و 3 برنز شدند.

✅ رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان از دیروز با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر بخارست رومانی آغاز شد که مرتضی قیاسی و علی شعبانی راهی دیدار رده‌بندی رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد زیر 23 سال جهان در رومانی شدند.

✅ کنفدراسیون فوتبال آسیا که از 3 ماه پیش نظرسنجی برگزار کرده بود تا در پست‌های مختلف بهترین بازیکن تاریخ جام ملت‌های آسیا را انتخاب کند، تیم منتخب کل ادوار جام ملت‌ها را اعلام کرد که پیش از این از سوی کاربران انتخاب شده بود؛ در این تیم منتخب اکثرا ایرانی‌ها آن‌ها را تشکیل می‌دهند.

✅ تیم دانشگاه پیام نور در ادامه رقابت‌های خود در چهارمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی بسکتبال 3 نفره دانشجویان که در کشور چین در جریان است، صاحب یک پیروزی مقابل نماینده برزیل و یک شکست مقابل نماینده نیوزلند شدند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ روزنامه توتو اسپورت تورین خبر داد که باشگاه یوونتوس همچنان به دنبال تقویت صفوف خود است و در این راستا دست به کار شده تا مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید را جذب کند.

یووه خیلی خوب می‌داند که آسنسیو در رئال با کریس رونالدو هماهنگی خوبی داشت و با آمدن رونالدو به بیانکونری جذب آسنسیو خیلی مفید خواهد بود، ستاره اسپانیایی با آمدن سرمربی جدید رئال یعنی سولاری جایگاهش متزلزل شده و به فکر جدایی افتاده است.

✅ روزنامه موندودپورتیوو اسپانیا خبر داد که پپ سگوارا، مدیر باشگاه بارسلونا پس از شایعات مطرح شده درباره احتمال جدایی جوردی آلبا، مدافع تیم ملی اسپانیا از این تیم و پیشنهادهای چند باشگاه برای جذب این مدافع دست به کار شد.

سگوارا، مدیر باشگاه بارسلونا با مدیر برنامه آلبا تماس تلفنی داشته و به توافق رسیدند که یک جلسه‌ای برای تمدید قرارداد آلبا برگزار کنند؛ قرارداد مدافع اسپانیایی تا 2020 است و شایعات مطرح شده باعث شده تا باشگاه‌هایی مثل یوونتوس و منچستریونایتد برای جذب این مدافع دست به کار شوند.

✅ دو شب پیش ماتادورها مقابل کرواسی 3 بر 2 بازی را واگذار کردند اما سرجیو راموس کاپیتان اسپانیا در دقیقه 78 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد؛ وی به این ترتیب صدمین گل دوران فوتبالش را به ثمر رساند، از طرفی این گل هفدهمین ضربه پنالتی منجر به گل  او بود، از طرفی وی اولین مدافعی در تاریخ تیم ملی اسپانیا شد که در 4 بازی پیاپی گلزنی کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار