استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بر لزوم استفاده حداکثری از مدیران بومی در دستگاه ها تاکید کرد و گفت: باید توانمندی های مدیریتی اشخاص و منابع در استان شناسایی و بجای استفاده از مدیران پروازی و غیربومی از افراد توانمند بومی استفاده شود.
کد خبر: ۶۸۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 17 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست شورای مشورتی توسعه استان ایلام اظهار داشت:نیروهای مدیریتی در دستگاه های اجرایی باید جدی گرفته شود و با انتخاب آنان از استان از روبرو شدن با چالش های مدیریتی جلوگیری کنیم.باید 

وی یکی از رویکردهای این نشست را استفاده از آراء صاحب نظران ، نخبگان و تشکیل شورایی با عنوان شورای مشورتی اعلام کرد و افزود: تشکیل این کمیته بی تردید در صورت تداوم تاثیری جدی در فرآیند تصمیم سازی و تصمیم گیری مدیریت استان در عرصه های مختلف دارد، مشکلی که همواره خلاء آن در نظام تصمیم گیری سطوح مختلف احساس می شود.

استاندار ایلام یادآور شد: هدف از تشکیل کمیته مشورتی دریافت امکانات و اعتبارات از سطح ملی و رفع مشکلات بین سازمان ها و دستگاه های اجرایی است.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: برای رونق و توسعه ایلام باید از اعتبارات صندوق توسعه ملی در راستای ایجاد طرح ها و پروژه های زیرساختی، تکمیلی و‌ تبدیلی در استان سرمایه گذاری شود.

وی با بیان اینکه برای توسعه استان نیازمند استفاده از همه ابزارها برای بهره مندی از ظرفیت های موجود هستیم، گفت:استعدادهای بسیار بزرگی همچون ذخائر نفت و گاز ، بخش کشاورزی ، مرز ، کنگره اربعین و جاذبه های گردشگری در استان ایلام وجود دارد که برای استفاده مطلوب از آنها نیازمند یک عزم جدی و همگانی هستیم.

استاندار ایلام افزود: شورای توسعه استان می تواند در کنار مجمع مشورتی بازوی توانای دیگری برای توسعه ایلام باشد و از نخبگان استانی در حوزه های مختلف شورایی تحت عنوان شورای توسعه استان استفاده شود.

وی افزود: اگر فردی در راستای توسعه استان ایلام تاثیرگذار است و حرفی برای گفتن دارد با کمال میل از توانایی وی استفاده می شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: برای توسعه همه جانبه استان باید بروکراسی را حذف و از تمام امکانات و مزیت های موجود بدون تنگ نظری استفاده کنیم و با نظرات و پیشنهادات صاحب نظران دانشگاهی و علمی شتاب بیشتری به روند توسعه بخشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار