مراسم تکریم و معارفه رییس جدید جامعه المصطفی العالمیه با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 17 November 2018

به گزارش تابناک قم، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید جامعه المصطفی العالمیه با حضور آیت‌الله مرتضی مقتدایی رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه علمیه خواهران، آیت‌الله علی‌رضا اعرافی امام‌جمعه قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد استانی در سالن جلسات موسسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

دبیر هیئت‌امنای جامعه المصطفی العالمیه در این مراسم، با اشاره به آغاز دوره جدید جامعه المصطفی العالمیه افزود: امید می‌رود این روز آغاز دوره جدیدی در برنامه‌ها و طرح‌های جامعه المصطفی العالمیه بوده و شاهد توفیقات بیشتری در این مرکز علمی باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی مهر با بیان برخی از توفیقات دوران مدیریت آیت‌الله اعرافی گفت: در سال‌های مدیریت آیت‌الله اعرافی مدیریتی همراه با بزرگواری و تجربه‌های آموختنی فراوانی را فراگرفته‌ایم، در دوره جدید ریاست جامعه المصطفی امید می‌رود تحولات و توفیقات مطلوب‌تر نصیب این مرکز پربار علمی شود.

وی عنوان کرد: حمایت‌های آیت‌الله مقتدایی به‌عنوان معلم اخلاق و از مشوقان بزرگ و اصلی جامعه المصطفی العالمیه در سال‌های اخیر سبب ایجاد تحولات و توفیقات فراوانی برای این مرکز بزرگ علمی شده است.

گفتنی است در این مراسم از تلاش‌های آیت‌الله اعرافی تکریم و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی عباسی به‌عنوان رئیس جدید جامعه المصطفی معارفه شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار