آیت‌الله اعرافی:
مدیر حوزه‌های علمیه راهبرد جامعه المصطفی را دوری از تعصب دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب و دفتر ایشان و مراجع عظام تقلید همیشه با حرکت جامعه المصطفی همراه بودند.
کد خبر: ۶۸۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 17 November 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید جامعه المصطفی در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با اشاره به میراث شیعه اظهار کرد: علمای شیعه در طول تاریخ با خون دل این میراث را به دست ما رساندند.

وی ادامه داد: با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری دریچه‌های هدایت بر روی ایران و جهان باز شد و یکی از نمادهای آن جامعه المصطفی است.

رئیس سابق جامعه المصطفی العالمیه افزود: رهبر معظم انقلاب و دفتر ایشان و مراجع عظام تقلید همیشه با حرکت جامعه المصطفی همراه بودند و همچنین نهادهای مختلف حوزوی همچون مرکز خدمات حوزه علمیه با جامعه المصطفی همراهی داشتند.

اعرافی، آیت‌الله مقتدایی را یک چهره دانشمند دانست و تصریح کرد: در هیأت امنای جامعه المصطفی مدیون خدمات وی هستیم؛ طلابی از سراسر جهان در این مرکز تحصیل می‌کنند و آن‌ها سرمایه‌های جامعه المصطفی هستند.

وی ادامه داد: خیرین در بسیاری از موقعیت‌ها با جامعه المصطفی همراهی داشتند و باید از آن‌ها تقدیر کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه افزود: جامعه المصطفی علاوه بر حفظ اصول و سنت‌های حوزوی از راهکارهای جدید استفاده می‌کند و تنوع عرصه‌های علمی و آموزشی را در این نهاد شاهد هستیم، نهادینه سازی پیام دین و عرضه معارف دین بدون تحمیل و اجبار جزو سیاست‌های جامعه المصطفی است.

آیت‌الله اعرافی راهبرد جامعه المصطفی را دوری از تعصب دانست و تصریح کرد: این نهاد رویکرد اخلاقی و پژوهشی دارد و بر اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تکیه کرده است.

وی با بیان اینکه همه باید به مدیریت جدید جامعه المصطفی کمک کنند، خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی از چهره‌های شناخته شده جامعه المصطفی است که از همان ابتدا در این مرکز حضور داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار