معاون عمرانی استاندار:
معاون عمرانی استاندار گفت: بانکها در خصوص شرایط اعطای تسیهلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی سلیقه ای برخورد می کنند و همین امر باعث شده تا روستاییان نتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
کد خبر: ۶۸۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 18 November 2018

بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات مسکن روستایی سلیقه ای برخورد می کنند

به گزارش تابناک قزوین،"علی فرخ زاد" معاون عمرانی استاندار در جلسه  بررسی مشکلات ضمانت زنجیره ای تسهیلات مسکن روستایی اظهار کرد: بانکها در خصوص شرایط اعطای تسیهلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی سلیقه ای برخورد می کنند و همین امر باعث شده تا روستاییان نتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

فرخ زاد گفت: از حدود 2000 واحد سهمیه که تا کنون ابلاغ شده تسهیلات استان ، 1400 نفر معرفی نامه دریافت کرده اند اما تنها 460 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده اند که این نشان می دهد بانکها با عدم انجام تعهدات خود ، باعث شده اند روستاییان میلی به دریافت این تسهیلات نداشته باشند.

وی گفت: طبق قانون مقرر شده بوده که بانکها برای اعطای تسهیلات ضامن زنجیره ای قبول کنند اما اکثر بانکها این موضوع را رعایت نکرده و سلیقه ای اعمال نظر می کنند حتی برخی از بانکها علاوه برضامن کارمند، ضمانت نامه محضری نیز می خواهند که هزینه سنگینی دارد.

معاون عمرانی استاندار بیان کرد: بانک مسکن برای اعطای وام شرط ارزیابی دارد که با وجود تنها دو ارزیاب در بانک برای کل استان ارزیابی ها به موقع انجام نمی شود و اعطای وامها با تاخیر مواجه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار