رئیس هیئت اسکی اصفهان گفت: پیست فریدونشهر هنوز تکمیل نشده و نیاز به هزینه‌ بالایی برای تکمیل دارد، البته بخش خصوصی از طریق طرح‌های مشارکتی ورود پیدا کرده و مقرر شد تا برخی زیرساخت‌ها تکمیل شود.
کد خبر: ۶۸۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 18 November 2018

به گزارش تابناک : محمود یسلیانی درباره اینکه با توجه به بارش برف در فریدونشهر آیا پیست این شهر بازگشایی می‌شود، اظهار داشت: متأسفانه پیست هنوز راه‌اندازی نشده و برف در حدی نبوده که راه‌اندازی شود. 2 روز پس از بارش برف هفته گذشته آفتاب برف را ذوب کرد و پیست راه‌اندازی نشد.

وی افزود: البته امیدواریم پیست فریدونشهر امسال زودتر راه‌اندازی شود. در ایران تنها پیست توچال بازگشایی شده و با توجه به سامانه‌های بارشی کشور در صورت بارش مطلوب ممکن است پیست فریدونشهر نیز راه‌اندازی شود. به طور معمول این پیست در نیمه دوم آذرماه راه‌اندازی می‌شود و به ندرت در این زمان بازگشایی شده است.

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان درباره مشکلات پیست فریدونشهر خاطرنشان کرد: پیست مشکل خاصی ندارد، اما هنوز تکمیل نشده است و نیاز به هزینه‌ بالایی برای تکمیل دارد. البته بخش خصوصی از طریق طرح‌های مشارکتی ورود پیدا کرده و مقرر شده تا برخی زیرساخت‌ها تکمیل شود. امیدواریم این پیست سال آینده تکمیل شود تا مردم حداکثر بهره را از آن ببرند.

یسلیانی درباره برنامه‌های هیئت اسکی استان در ماه‌های پایانی سال تصریح کرد: در ماه‌های پایانی سال اعزام به مسابقات و میزبانی مسابقات در رشته‌های مختلف را در دستور کار داریم. میزبانی مسابقات نوجوانان و جوانان پسر در تقویم ورزشی هیئت وجود دارد و در اسنوبرد در همه رده‌های سنی برای میزبانی درخواست داده‌ایم و اگر امکان آن فراهم شود، مسابقات بانوان را هم برگزار می‌کنیم. همچنین برگزاری مسابقات منطقه‌ای نیز در تقویم هیئت قرار دارد.

وی درباره مشکلات هیئت اسکی استان بیان کرد: شرایط اقتصادی تأثیرات بسیاری بر ورزش گذاشته و با توجه به اینکه تجهیزات این رشته ورزشی وارداتی است، بر ورزش اسکی تأثیر چند برابری داشته و دسترسی مردم به تجهیزات بسیار کم شده است و این مسئله بر بخش همگانی این رشته اثرگذار بوده است.

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان گفت: اعتبارات مالی هیئت نیز چندان مناسب نیست، اما با این حال فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان استان به ما کمک کرده‌اند و امیدواریم در ادامه نیز این حمایت‌ها صورت پذیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار