مدیرکل صدا وسیمای مرکز ایلام؛
مدیرکل صدا وسیمای مرکز ایلام گفت: در زمینه تولید محتوا و محتوا محوری با توجه به ظرفیت ها و پتناسیل قوی استان و نیز توان صدا و سیما و آرشیو غنی این مرکز امکان برنامه های محتوا محور امکان پذیر است.
کد خبر: ۶۸۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 19 November 2018

اخبار روز ایلام

به گزارش تابناک ایلام ؛علیرضا شیروی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : یکی از رویکردهای جدید صدا و سیمای مرکز ایلام استفاده از مجری کارشناسان خارج از بدنه صدا وسیما است که مردم علاوه بر دیدن چهره های جدید در برنامه ها در قالب مجری از اطلاعات کارشناسانه مجری ها نیز بهره مند می شوند.

شیروی با اشاره به برنامه های اجرایی شده صدا و سیمای مرکز ایلام در اربعین افزود : درمجموع 16 هزار دقیقه برنامه در بخش های صدا، سیما و خبر در ایام اربعین حسینی از مرکز ایلام تولید و پخش شد که از این میزان 10 هزار دقیقه تولید برنامه‌های سیما و بیش از 6 هزار دقیقه در حوزه صدا برنامه اجراشد.

شیروی بیان داشت : در ایام اربعین حسینی3000دقیقه گزارش، گفتگو و خبرنامه‌های سراسری در پایانه مرزی مهران و ایلام و سایر شهرستان‌ها تولید شدکه 124 ویدئو کلیپ ناب از حضور زائران نیز در حوزه فضای مجازی  صداوسیمای مرکز ایلام تولید و درفضای مجازی منتشر شد .

وی به ارسال برنامه‌ها، پوشش اخبار و تصویر به کشور و خارج از مرز در ایام اربعین حسینی اشاره کرد عنوان داشت : در این ایام  3 استودیو صدا، سیما و خبر در پایانه مرزی راه اندازی شد که روزانه 12 ساعت برنامه به‌صورت پخش زنده از سیمای ایلام انعکاس داده شد .

شیروی افزود امسال شبکه فیبر نوری پایدار و پرقدرتی به طول 113 کیلومتر در چهارمین سال برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین از مرکز استان تا پایانه مرزی ایجاد گردید .

شیروی با اشاره به برنامه های صدا و سیما در دهه فجر افزود : امسال در صدد دعوت از استانداران ادوارمختلف انقلاب اسلامی هستیم تا دستاوردهای انقلاب اسلامی و فعالیت های خود در استان ایلام را در سنوات گذشته بیان
کنند.

شیروی با بیان اینکه مستند بزرگان مبارزات انقلاب اسلامی در استان ازجمله آیت‌الله حیدری، آیت‌الله مروارید و حجت‌الاسلام تعمیرکاری آماده پخش می باشد افزود: در حوزه سیما برنامه‌ای با عنوان چل وینه با حضور افراد شاخص و موثر استان ایلام زمان انقلاب در حال تهیه و تدوین شده است

و ی افزود : سریال خیال ژیاین از دیگر برنامه های این مرکز  زمستان امسال  مهمان خانه های مردم استان  خواهد بود .

شیروی  اظهار داشت: ویژه ‌برنامه کارنامه نیز در راستای ارائه و بررسی خدمات دستگاه های مختلف استان ایلام در طول انقلاب اسلامی و40 سال گذشته در سین برنامه‌های مرکز صدا وسیمای ایلام در این ایام قرار دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار