رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین:
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین از رد رشوه 10 میلیون ریالی مأموران وظیفه‌شناس شهرستان بوئین‌زهرا خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 20 November 2018

رد رشوه 10 میلیون ریالی مأموران وظیفه‌شناس شهرستان بوئین‌زهرا

سرهنگ رضا رضایی رئیس بازرسی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک مورد واژگونی در جاده بوئین‌زهرا بلافاصله مأموران پلیس‌راه به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور مأموران مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو پارس به رانندگی جوانی 16 ساله بنا به دلایلی واژگون شده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: دقایقی پس از حادثه فردی در محل حاضر و با توجه به اینکه راننده 16 ساله فاقد گواهینامه بود اصرار بر این داشت که خود را راننده «پژو پارس» معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه فرد خاطی درخواست ترسیم کروکی با نام خود جهت دریافت خسارت از بیمه را داشت و با مخالفت صریح مأموران مواجه شد،خاطرنشان کرد: وی در راستای مأموران پلیس‌راه مبلغ 10 میلیون ریال به آنان پیشنهاد که با صحت عمل و حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی این مأموران وظیفه‌شناس، رشوه پیشنهادی رد و موضوع صورت‌جلسه شد.

رضایی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع شد، تصریح کرد: مردم می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر در خصوص عملکرد پلیس استان قزوین را با مرکز نظارت همگانی (197) در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار