سرمربی تیم فوتسال الماس شهر قم برای چهارمین بار در فصل جاری لیگ دسته اول کشور تغییر کرد.
کد خبر: ۶۸۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۵ 21 November 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال الماس شهر نماینده استان در لیگ دسته اول فوتسال کشور است که ابتدای فصل کار خود را با سید وحید غیاثی آغاز کرد اما پیش از شروع بازی‌های فصل جاری بهرام وفایی جایگزین غیاثی شد.

نیمی از مسابقات لیگ دسته اول سکان الماس بر عهده وفایی بود اما به علت نتایج ضعیف مجدداً غیاثی به تیم برگشت و تا پایان نیم‌فصل نخست هدایت الماسی‌ها را بر عهده داشت.

وی کار خود را با 5 امتیاز در جایگاه هشتم گروه نخست به پایان رساند و پس‌ از آن اعلام کرد مشکلاتی در تیم حاکم است.

غیاثی پیش از برکناری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: مشکلات درون تیمی بسیار زیادی وجود دارد و اگر این مسائل برطرف نشود می‌روم.

به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه الماس با وی به توافق نرسیدند و بر همین اساس چهارمین سرمربی فصل خود را انتخاب کردند.

بر اساس تصمیم هیئت‌مدیره تیم فوتسال الماس شهر محمدقاسمی به‌جای سید وحید غیاثی عهده‌دار هدایت این تیم شده است، این در حالی است که علاوه بر این موضوع تغییرات متداول سرمربی، مشکلات مربوط به پشتیبانی مالی این تیم، آینده تیم الماس شهر را با ابهامات زیادی روبرو کرده است به‌طوری‌که بازیکنان این تیم مبلغ بسیار ناچیزی از مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و الماس شهر حتی برای تأمین مایحتاج اولیه خود برای تمرین و مسابقه نیز مشکل دارد.

الماس شهر برای تیم داری در لیگ دسته اول فوتسال مبالغی نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان به‌عنوان کمک و حمایت از ورزش دریافت کرده است اما در مورد این‌که آورده این بخش خصوصی برای تیم داری در لیگ یک چه اندازه بوده اطلاعات دقیقی وجود ندارد.

در این شرایط، حضور در دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال برای الماس شهر چالش دیگری است زیرا این باشگاه با هزینه سفر برای بازی‌های خارج از خانه، پرداخت اجاره سالن برای تمرین و مسابقات خانگی و عوامل مسابقات رسمی و جلب رضایت بازیکنانش ازنظر مالی با مشکل و کمبود مواجه است.

شنیده‌ها حاکی از آن است حتی توپ و تغذیه در تمرینات جود ندارد که این مسئله بیشتر از همیشه کار بازیکنان و کادر فنی را سخت کرده است.

در شرایطی که امیدی در تیم الماس شهر مبنی بر صعود به مرحله پلی‌آف را ندارد و حضور آن‌ها در دور برگشت در هاله‌ای از ابهام است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار