مدیر انجمن بیماران کلیوی استان فارس گفت: ساختمان درمانگاه شماره 2 انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی با برخورداری از بخش‌های مختلف درمانی در شیراز احداث می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 21 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:نادر معینی اظهار داشت: انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان فارس نهادی غیرانتفاعی بوده که با حمایت مردم و خیران در سال 1366 تأسیس و تاکنون به بیماران کلیوی، پیوندی و دیالیزی ارائه خدمت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد بیماران کلیوی زیرپوشش این نهاد مردمی 4 هزار و 540 نفر پیوند کلیه و 4 هزار و 675 پیوند کبدی بوده و 82 پیوند پانکراس نیز تاکنون از سوی این انجمن انجام‌شده است.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی فارس تصریح کرد: این انجمن با 31 بخش دیالیز در شهرستان‌ها، 12 بخش دیالیز در شیراز، 7 بخش دیالیز صفاقی در استان فارس و با 437 دستگاه دیالیز به ارائه خدمات می‌پردازد.

معینی با اشاره به اینکه درراستای رفاه حال بیمارانی که در نقاط مختلف فارس و مناطق محروم زندگی می‌کنند اقدام به مراحل احداث ساختمان درمانگاه شماره 2 انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کردیم، افزود: درمانگاه حجت(عج) درزمینی به مساحت 660 مترمربع و زیربنای 3 هزار مترمربع در بلوار پروین اعتصامی در دست اجرا است.

وی بیان داشت: این درمانگاه دارای بخش‌های مختلف تخصصی، درمانگاهی و نیز بخش همودیالیز بوده و دراین راستا از خیراندیشان و نیکوکاران درخواست می‌شود برای تکمیل و تجهیز این درمانگاه انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی را حمایت کنند.

این مسؤول اضافه کرد: برای رفاه حال بیماران نیز درمانگاه «پارس» یا «شفا» با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و کارکنان مجرب به‌طور گسترده با تخفیف ویژه و فرانشیز رایگان در دو نوبت‌کاری با داشتن پزشکان متخصص، عمومی، دستگاه نوار قلب، عصب و عضله و تزریقات، پانسمان، اتاق احیا، دندانپزشکی، مرکز تشخیص پوکی استخوان، رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشگاه در خدمت بیماران است.

معینی ابراز داشت: ایجاد محیط مناسب برای بالا بردن روحیه بیماران ازجمله تشکیل هیأت و باشگاه ورزشی ایرانیان دراستان، تشکیل پرونده برای بیماران و ارائه تمامی خدمات درمانگاهی با تخفیف ویژه، کمک به عمل پیوند کلیه، و معرفی به سازمان بیمه‌گذار برای صدور دفترچه بیمه درمانی از دیگر فعالیت‌های انجمن است.

وی اظهار داشت: پرداخت وام قرض‌الحسنه به بیماران کلیوی، کمک‌های غیر نقدی، معرفی بیماران به مراکز درمانی، نامه به دانشگا‌ه‌ها برای همکاری با بیماران دانشجو و نیز معرفی‌نامه به حوزه نظام‌وظیفه برای رفاه حال فرزندان سرباز بیماران دیالیزی و پیوندی از دیگر رویکرد این انجمن است.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی خاطرنشان کرد: همکاری با مراکز خیریه در پذیرش بیماران این مرکز و نیز تخفیف 40 درصدی برای انجام امور درمانی، آموزش مدون دیالیز صفاقی با همکاری مرکز بیماران خاص و اجرای طرح شکرانه ازجمله برنامه‌های اجرایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار