فرمانده نیروی انتظامی کشور با صدور پیامی از فرمانده انتظامی استان ایلام در راستای تامین امنیت و آرامش زائران اربعین حسینی(ع) قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۸۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 22 November 2018

به گزارش تابناک ایلام، در متن پیام سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است:

مراسم بزرگ راهپیمایی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سال جاری نیز همانند گذشته به عنوان نماد انحصاری  تبلور شیعه در جهان با شکوه و عظمت خاص برگزار گردید.

در این مراسم، عاشقان آن امام همام با پای پیاده مسیر طولانی تا کربلای معلی را طی نموده و اوج ارادت خود را به ائمه اطهار(ع) به نمایش گذاشتند.

بی‌تردید اجرای باشکوه و تأثیرگذار  این کنگره بزرگ اسلامی در امنیت پایدار ،برگ زرینی از افتخارات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است و نیل به این افتخار عظیم، حاصل برنامه‌ریزی، مدیریت، نظارت صحیح ،هماهنگی و همدلی سربازان ولایت و خدمتگزاران به نظام در سازمانها و ارگانهای مختلف لشکری و کشوری می باشد.

ضمن سپاسگزاری به درگاه ایزد منان از مجموعه تلاش ها و همکاری های آن فرماندهی محترم و کارکنان ایثارگر زیرمجموعه که موجبات این موفقیت بزرگ را فراهم نموده اند تقدیر و تشکر می نمایم، امید است در پرتو عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج)و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) همواره شاهد امنیت پایدار در خدمت به زائران و مشتاقان زیارت بارگاه ملکوتی حضرت سیدالشهداء(ع)باشیم. انشالله/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار