با حضور مسئولین و معتمدین شهرستان شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان ،اولین سالگرد درگذشت مرحوم حاج محمد طبسی، از کسبه خوشنام شاهرود که به مردم داری و حسن شهرت زبانزد بودند، بهانه ای شد تا خانواده این بزرگوار نیز در اقدامی زیبنده و با نیت قرب الهی و طلب مغفرت ، ضمن اختصاص هزینه مراسم سالگرد آن مرحوم، اعتبار لازم برای ساخت کارگاه فنی حرفه ای برق و الکترونیک هنرستان دارالفنون شاهرود را تأمین نموده و در مرحله اول، مبلغ 800 میلیون ریال را به این امر اختصاص دهند.
کد خبر: ۶۸۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 22 November 2018
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شاهرود؛ اولین سالگرد درگذشت مرحوم حاج محمد طبسی، از کسبه خوشنام شاهرود که به مردم داری و حسن شهرت زبانزد بودند، بهانه ای شد تا خانواده این بزرگوار نیز در اقدامی زیبنده  و با نیت قرب الهی و طلب مغفرت ، ضمن  اختصاص هزینه مراسم سالگرد آن مرحوم، اعتبار لازم برای ساخت کارگاه فنی حرفه ای برق و الکترونیک هنرستان دارالفنون شاهرود را تأمین نموده و در مرحله  اول، مبلغ 800 میلیون ریال را به این امر اختصاص دهند.
سید محمد موسوی(معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود)  در این مراسم، ضمن تشکر از اندیشه بلند و کار خداپسندانه این خانواده گفتند: تنها با کار نیک است که  می توانیم  خوشنامی خود را ماندگار کنیم و در شرایط کنونی که بیشتر از قبل نیاز به ساخت فضاهای آموزشی داریم، مشارکت به هر میزان در امر مدرسه سازی، زیبا ترین و ماندگار ترین کار است.
عابد اسماعیلی مدیر هنرستان نمونه دارالفنون شاهرود در توضیح احداث این کارگاه گفتند:  این هنرستان که تنها هنرستان نمونه استان می باشد فاقد کارگاه مستقل رشته برق و الکترونیک بود که اکنون با  حضور این خانواده خیّر مدرسه ساز ، ساخت  کارگاهی با متراژ 120 متر مربع آغاز شده و در مهرماه 1398 آماده بهره برداری خواهد بود.
افلاطون حکیمی نماینده انجمن خیرین مدرسه ساز استان سمنان نیز  با اشاره به حدیث پیامبر(ص  )که فرمودند: بهترین عمل،  ماندگارترین عمل است؛ از همه خواستند در امر مدرسه سازی، که آثار بلندمدت فرهنگی  برای هر جامعه ای در بر دارد،  مشارکت نمایند.
گفتنی است دراین مراسم،   معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شاهرود، نماینده  دفتر امام جمعه شاهرود، معاون اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان و جمعی از معتمدین و خیرین مدرسه ساز شاهرود نیز حضور داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار