جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد مطرح کرد
جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مهم‌ترین رسالت ما در سال جاری ارائه کارنامه ۴۰ ساله و تبیین دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۶۸۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 22 November 2018

سعید زارع  با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، گفت: چهل سالگی همواره به عنوان نماد پختگی و بالندگی مطرح بوده است و نشان می دهد که انقلاب اسلامی ایران پس از گذشته 40 سال از عمر با برکت خود به پختگی رسیده است.

وی افزود: دشمن در طول این سال ها همواره تلاش کرده است تا انقلاب و نظام اسلامی برآمده از آن را ساقط کند؛ اما خواست خداوند، هدایت های مقام عظمای ولایت و بصیرت مردم اجازه تحقق این توطئه را نداده است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تاکید کرد: اکنون که انقلاب در آستانه چهل سالگی خود قرار گرفته است؛ آمریکایی‌ها علنا از برنامه خود برای ممانعت از این توفیق سخن می گویند؛ لذا مهمترین رسالت ما در این برهه مهم تبیین دستاوردها و کارنامه چهل ساله انقلاب است.

زارع با تاکید بر اینکه اکنون کشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیاز دارد، تصریح کرد: اکنون باید به طور دقیق دستاوردهای مهم و کلیدی انقلاب اسلامی را تبیین کنیم؛ چراکه در این زمینه دشمن به دنبال تحریف این دستاوردهاست تا مردم را از نظام اسلامی جدا کند.

این مقام مسئول ادامه داد: پاسخ به شبهات، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، بازخوانی شعارهای انقلاب اسلامی، بررسی نقش بی‌بدیل مردم و ولایت‌فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی، استمرار و بالندگی این نظام اسلامی از دیگر برنامه‌هایی است باید به عنوان محور سیاست‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سال انقلاب موردتوجه قرار گیرد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره تشکیل شش نشست تخصصی شورای سیاست گذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان یزد، اظهار داشت: در این جلسات تلاش کردیم تا برنامه ای مدون را برای برگزاری مراسمات چهلمین سالگرد انقلاب پیش بینی کنیم. تاکنون 25 کاگروه تخصصی در این حوزه تشکیل شده است که از آن جمله می توان به فضای مجازی و رسانه، ایثارگران، بسیج و نیروهای نظامی، دانشجویی و دانشگاهی، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، فرهنگی و هنری اشاره کرد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در استان یزد دستاوردهای بیشماری را برای مردم این منطقه به ارمغان آورده است که نمونه هایی از آن را می توان در حوزه علم و تکنولوژی، حوزه درمان و سلامت مشاهده کرد. اکنون استان یزد به عنوان قطب خدمات پزشکی و درمانی کشور شناخته می‌شود.

زارع در پایان با اشاره به اینکه در راستای مصادف شدن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه اقدامات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل اهمیت فضای مجازی توجه ویژه‌ای به این موضوع نیز صورت گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار