در مرحله اول؛
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت:23 هزار و 800 خانوار تحت پوشش این نهاد با مراجعه به فروشگاه‌های اتکا و رفاه از مرحله اول بسته‌های حمایتی دولت بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۶۸۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 24 November 2018

23 هزار و 800 خانوارقزوینی از بسته حمایتی دولت بهره مند شدندبه گزارش تابناک قزوین،محمد صیادی در این باره اظهار کرد: مرحله اول پرداخت بسته‌های حمایتی مختص به مدجویان کمیته امداد و بهزیستی بود، اما دولت در مرحله دوم قرار است به سرپرستان خانوار که کمتر از 30 میلیون ریال حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند، بسته‌های حمایتی پرداخت نماید.

وی افزود: نحوه پرداخت بسته حمایتی مرحله اول به این شیوه است، که برای کارت اعتباری سرپرست خانوار یک نفر، یک میلیون ریال اعتبار، برای 2 نفر یک میلیون و 500 هزار ریال، برای 3 نفر 2 میلیون ریال، برای چهار نفر 2 میلیون و 500 هزار ریال و برای 5 نفر به بالا 3 میلیون ریال به کارت‌های اعتباری آنها افزوده می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: برای مرحله دوم بسته‌های حمایتی، مراجعات فراوانی از سوی کارگران فصلی به این کمیته صورت می‌گیرد که متقاضی دریافت بسته‌های حمایتی هستند و طی هماهنگی‌های صورت گرفته احتمال دارد که مسئولیت شناسایی و تحقیقات میدانی این موضوع به کمیته امداد محول شود.

به گفته صیادی، یکی از مشکلات ما در پرداخت بسته‌های حمایتی به مددجویان، کارت‌های بانکی آنها بود که اغلب با شماره گیری #4* برای استعلام کارت بانکی، هیچ پیامکی دریافت نمی شد.

این مسئول ادامه داد: برای رفع این مشکل با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اطلاعات همه مددجویان را به سازمان کمیته امداد ارسال کردیم تا کارت صندوق ولایت (مختص کمیته امداد) شارژ شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: شناسایی و تحقیقات میدانی در مرحله دوم مربوط به کارگران فصلی است که میزان درآمد آنها مشخص نیست، امادر خصوص کارمندان و بازنشستگان با توجه به وجود اطلاعات آنها در سامانه تامین اجتماعی، نیازی به تحقیقات میدانی وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار