از 4 آذر ماه آغاز می‌شود؛
معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم از ارائه تخفیفات ویژه شهرداری در پرداخت عوارض و بهاء خدمات از چهارم آذر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳ 26 November 2018

به گزارش تابناک قم، حسام‌نژاد، معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به تصویب لایحه ارائه تسهیلات و تخفیفات ویژه شهرداری قم در پرداخت عوارض و بهاء خدمات در شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: در سال جاری طی لایحه‌ای که به منظور پرداخت عوارض و بهاء خدمات مودیان شهرداری قم به تصویب رسیده است، در 2 مرحله اقدام به ارائه این تسهیلات و تخفیفات صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص زمان‌بندی اجرای این طرح افزود: مرحله اول این تسهیلات از چهارم آذر ماه همزمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) آغاز شده و تا 19 دی مصادف با سالروز قیام مردم قم ادامه دارد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اعلام میزان تسهیلات ارائه شده در این مرحله بیان کرد: شهروندان در صورت پرداخت نقدی و یکجای عوارض و بهای خدمات از 25 درصد کاهش عوارض بهره‌مند می‌گردند و یا در صورت پرداخت اقساطی به صورت 30 درصد نقد و الباقی طی هشت قسط، مشمول 15 درصد کاهش عوارض و بهاء خدمات خواهند شد.

حسام نژاد خاطرنشان کرد: مرحله دوم تخفیف‌های شهرداری از 20 دی تا 22 بهمن خواهد بود که در صورت پرداخت نقدی و یکجای عوارض و بهای خدمات از 20 درصد تخفیف در پرداخت عوارض و بهاء خدمات بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: در این مرحله نیز برای پرداخت اقساطی شهروندان به صورت 30درصد نقد و الباقی طی 8 قسط، مشمول 10 درصد کاهش عوارض و بهاء خدمات خواهند شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم خاطر نشان کرد: در روش پرداخت اقساطی، در صورت عدم تسویه اقساط و پاس نشدن چک‌ها، تخفیفات ارائه شده نسبت به مانده بدهی کاهش عوارض ملغی و کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.

وی در خصوص جرایم ماده 100 گفت: در سال جاری جرایم ماده 100 شامل تخفیف و ارائه تسهیلات نخواهد شد ولی امکان تقسیط این جرایم وجود دارد.

حسام‌نژاد یاد آور شد: با پرداخت عوارض تهیه و ایجاد زیرساخت‌های شهری شکل گرفته و با دریافت این مبالغ از شهروندان، شرایط لازم برای ارائه بهتر خدمات در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری تأمین می‌شود که از جمله آن می‌توان به آسفالت معابر، جمع‌آوری پسماندها، ایجاد و نگهداری فضای سبز و توسعه و احداث خیابان‌ها اشاره کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار