سرمربی تیم ملی فوتسال ایران آخرین وضعیت این تیم و لژیونرها را تشریح کرد و گفت: این هفته فشار زیادی به بازیکنان نیاوردیم.
کد خبر: ۶۸۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹ 27 November 2018

حسن‌زاده یک مقدار مصدوم است/ کی‌روش حواسش به فوتسال هم هست

به گزارش تابناک قزوین،سیدمحمد ناظم الشریعه در خصوص برگزاری دومین اردوی تیم ملی فوتسال در راه آماده سازی تورنمنت اسلواکی گفت: از روز شنبه تا دوشنبه با تیم تمرین کردیم. چند بازیکن لژیونر هم به ما اضافه شدند که خسته بودند. سعی کردیم بازیکنان را هماهنگ تر کنیم. لژیونرها آخرین بار چند ماه پیش با ما بودند. کار سخت است. علی اصغر حسن زاده یک مقدار مصدوم است. سعی کردیم در کارها زیاد از این بازیکن استفاده نکنیم. حسین طیبی و محمدرضا سنگ سفیدی هم به ما اضافه شدند. چون روز پنجشنبه این هفته مسابقات لیگ برگزار می شود، نمی توانستیم کار خاصی انجام بدهیم چون امکان مصدومیت بازیکنان وجود داشت. به هر حال زمان برای هماهنگی کم است.

وی در خصوص وضعیت محمدرضا سنگ سفیدی تاکید کرد: سنگ سفیدی قراردادش با تیم ایتالیایی را نشان داد. ما از او خواستیم به این اردو بیاید تا وضعیتش را ارزیابی کنیم و اگر خوب نبود، کنارش بگذاریم. به هر حال شرایط این بازیکن بد نبود. او تیمش را مشخص کرده و فقط صدور ویزای کارش باقی مانده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص کناره گیری قدرت بهادری از اردوهای این تیم، خاطرنشان کرد: قدرت یک مشکل خانوادگی داشت که به او اجازه دادیم اردو را ترک کند. اگر مشکل قدرت حل شود به ما اضافه خواهد شد و اگر نشد که کار را جلو می بریم.

ناظم الشریعه در ادامه به جلسه اش با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال اشاره کرد و گفت: یکشنبه شب بود که بازیکنان را به استخر ساختمان «پک» بردیم و کی روش را در استخر دیدم. حدود یک ساعت با کی روش صحبت کردم. تلاش می کنم از تجربیات کی روش استفاده کنم. کی روش حواسش به فوتسال هم هست و نتایج و اتفاقات آنرا پیگیری می کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان در خصوص آرایش جدید صورتش و گذاشتن سبیل هم با خنده اظهار کرد: به هر حال تنوع هم بد نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار