معاون عمرانی استاندار قزوین:
معاون عمرانی استاندار گفت: احداث جاده مستقل از ناحیه شهری مهرگان به قزوین می تواند بخشی از نیازهای حمل و نقل ساکنان این منطقه را برطرف کند.
کد خبر: ۶۸۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 27 November 2018

ساخت جاده دسترسی از مهرگان به قزوین نیازهای مردم را تامین می کند

به گزارش تابناک قزوین،"علی فرخزاد" در جلسه امضای تفاهم نامه سه جانبه استانداری، شهرداری محمدیه و اداره کل راه و شهرسازی استان جهت احداث جاده دسترسی ناحیه شهری مهرگان، افزود: مهرگان به عنوان یک ناحیه منفصل برای ما اهمیت زیادی داشته و باید مشکلات و نیازهای ساکنان آن را نیز برطرف کنیم.


این مسئول اجرایی با بیان اینکه ناحیه شهری مهرگان این ظرفیت را داشت تا به عنوان یک شهر جدید مطرح شود اما در آن مقطع امکانش فراهم نشد، تاکید کرد: امروز این ناحیه شهری با سکونت 50 هزار نفری در فاز یک، توانسته نمونه موفق ساخت مسکن مهر در کشور شود.


فرخزاد در ادامه وجود عوارضی در آزادراه قزوین - کرج را مشکلی برای ساکنان شهر محمدیه و مهرگان دانست و تصریح کرد: این مساله هزینه های سنگینی را به شهروندان این مناطق تحمیل کرده که نیاز بود تا برای آن برنامه ریزی شود.


به گفته وی، کلید احداث یک جاده دسترسی برای شهروندان مناطق یاد شده در شورای سوم و چهارم زده شد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: در شورای تامین مسکن نیز جلسات زیادی با شورایعالی شهرسازی مبنی بر جا به جایی عوارضی موجود مورد بررسی قرار گرفت و سرانجام نیز ساخت یک جاده در دستور کار قرار گرفت.


فرخزاد در پایان اظهار کرد: امیدواریم با احداث جاده دسترسی مهرگان - قزوین ضمن جلب رضایت ساکنان، بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را نیز مرتفع کنیم.


گفتنی است،در ادامه این جلسه، تفاهم نامه ساخت جاده دسترسی ناحیه شهری مهرگان - قزوین از سوی نمایندگان استانداری، شهرداری محمدیه و اداره کل راه و شهرسازی امضا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار