مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران؛
مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در شهرستان‌های استان تهران تأکید کرده‌ایم که مسؤولین هر شهرستان دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند.
کد خبر: ۶۸۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 27 November 2018

سید محسن محمودی مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین که با حضور نصرت‌الله لطفی قایم مقام شورای هماهنگی کشور برگزار شد، اظهار داشت: خداوند توفیق داده در تمام شهرستان‌های استان تهران حضور پیدا کردیم و خوشبختانه جلسات ستادهای سالگرد پیروزی انقلاب در کل شهرستان‌های استان تهران شکل‌گرفته است و همه‌ی مدیران پای‌کار هستند.

محمودی گفت: امامان جمعه هر شهرستان مسؤول تصدی این ستادها را بر عهده‌دارند و فرمانداران شهرستان‌ها و تمام دستگاه‌های اجرایی در سطح استان آماده ایفای نقش در جشن پیروزی باشکوه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: آنچه ما امروز بر آن تأکید داریم و در شهرستان‌ها اتفاق افتاده است هجده کمیته معرفی‌شده است و مشغول فعالیت هستند و توقع داریم که تلاش جدی‌تری داشته باشند چراکه امسال با هرسالی باید متفاوت‌تر، باشکوه‌تر، باصلابت و بانشاط برگزار شود.

وی در ادامه گفت: اهمیت جشن چهلمین سالگرد را که از ابتدای سال شروع‌شده است و نقطه اوج آن در یوم‌الله ۲۲ بهمن و ایام دهه فجر هست را انشاءالله دنبال خواهیم کرد تا به نحو احسن برگزار شود.

وی بیان داشت: چند کار در سطح منطقه انجام‌گرفته است، ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه به بیان دستاوردهای انقلاب پرداخته‌اند که در رسانه‌ها و جوامع عمومی بسیار تأثیرگذار بوده، کتاب چهل‌سالگی انقلاب منتشر شد که دارای مسابقاتی است که در سطح کشور تأثیر به سزایی داشته چراکه بخشی از دستاوردهای انقلاب در این کتاب معرفی شده است.

محمودی تصریح کرد: در شهرستان‌ها تأکید کرده‌ایم که مسؤولین هر شهرستان دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند، خوشبختانه همکاران ما با پیگیری‌هایی که انجام دادند در ورامین این کار انجام‌شده است و یک مجموعه‌ای تبیین شد که کارنامه‌ی چهل‌ساله مختصری است که طی این چهل سال چه‌کارهایی در این شهرستان صورت گرفته است.

وی گفت: این کارنامه مشخص می‌کند که انقلاب اسلامی چه قدم‌های مؤثری را برداشته است و ما مدیون این انقلاب و خون پاک شهیدانی هستیم که برای اقتدار همین نظام به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی خاطرنشان کرد: توصیه‌ی ما این است که در طول این ایام و برنامه‌هایی که صورت می‌گیرد تمام دستگاه‌ها با نگاه چهلمین سال و تبیین دستاوردهای انقلاب قدم بردارند.

محمودی اذعان داشت: جوانان ما نسلی هستند که انقلاب را ندیده‌اند و مورد هجمه تبلیغاتی دنیای استکبار هستند اگر ما درست تبیین نکنیم و نتوانیم دستاوردهای انقلاب را به جوانان منتقل کنیم دچار شبهه و تردید خواهند شد.

این مسؤول افزود: وظیفه‌داریم در قالب این کمیته‌ها دستاوردهای انقلاب را در همه‌ی همایش‌ها به هر بهانه‌ای و در هر جایگاهی که وجود دارد بیان کنیم.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌ها انقلاب اسلامی گفت: در شهرستان ورامین همایش ورامین انقلابی توسط دانشجویان علمی کاربردی برگزار خواهد شد؛ امیدوارم بتوانیم از فرصتی که خدا در اختیار ما قرار داده است در جشن و چهل‌سالگی انقلاب نهایت استفاده و بهره‌برداری کافی را داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار