رئیس کمیته امداد گلوگاه از افتتاح 3 واحد خانه مسکونی برای محرومین با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ 27 November 2018

بلاغ، محمدرضا یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: سه واحد مسکونی برای محرومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه و بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی امروز در شهرستان گلوگاه افتتاح شد.

وی افزود: در سال جاری 20 واحد سهمیه برای ساخت مسکن برای محرومین در گلوگاه را داشته‌ایم که 17 خانواده شناسایی و زمین آن نیز در اختیار بسیج سازندگی قرار داده شد که 11 پروژه ساخت مسکن در شهرستان آغاز شده و در این بین سه واحد در روستاهای مصیب محله، نظام محله و خورشید کلا از توابع گلوگاه در مدت 2 ماه تکمیل و تحویل خانواده‌ها شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان گلوگاه گفت: واحدهای مسکونی در متراژ 35 متری کاملا رایگان ساخته می‌شوند و در متراژ 43 متری هم تا 35 متر اول رایگان و مابقی نیز با کمک یک میلیون تومانی خانواده و 5 میلیون تومان وام بدون بهره از صندوق امداد و ولایت ساخته می‌شود و همنچنین ساخت منازل با متراژ 50 متری نیز با مشارکت خانواده و خیرین ساخته می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت محرومیت‌زدایی ادامه داد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و به منظور محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به اقشار محروم جامعه، کمیته امداد شهرستان گلوگاه اقدامات مختلفی در دست اجرا دارد.

یعقوبی در پایان گفت: تاکنون چندین گروه‌های جهادی در ساخت چنین پروژه‌هایی با کمیته امداد همکاری و مشارکت داشته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار