گاردین:
روزنامه گاردین از اقدام کاخ سفید در منع مدیر اطلاعات مرکزی آمریکا از ارائه توضیحات به کنگره این کشور در خصوص قتل روزنامه نگار منتقد سعودی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴ 28 November 2018

کاخ سفید مدیر سیا را ازارائه توضیح به کنگره درباره خاشقجی منع کرد

به گزارش تابناک قزوین،روزنامه گاردین از اقدام کاخ سفید در منع مدیر اطلاعات مرکزی آمریکا از ارائه توضیحات به کنگره این کشور در خصوص قتل روزنامه نگار منتقد سعودی خبر داد.

بر اساس این گزارش، روزنامه گاردین اعلام کرد کاخ سفید جینا هاسپل مدیر «سی آی ای» را از ارائه توضیح در کنگره درباره قتل خاشقجی منع کرد.

در همین حال، مشاور امنیت ملی آمریکا از عدم دیدار رئیس جمهوری این کشور با ولیعهد سعودی در حاشیه اجلاس گروه بیست که قرار است در آرژانتین برگزار شود، خبر داد.

بر اساس این گزارش، «جان بولتون» گفت دیدارهای دوجانبه ترامپ در آرژانتین، شامل ولیعهد عربستان سعودی نخواهد بود.

وی در خصوص نوار صوتی مربوط به قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول نیز گفت: متکلمان به عربی این فایل را گوش کردند و مضمون آن را به ما ابلاغ کردند اما من به دلیل اینکه عربی نمی دانم گوش نکردم.

مشاور امنیت ملی آمریکا در عین حال از پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد مطلب روزنامه گاردین پیرامون ممانعت کاخ سفید از گزارش رئیس سیا به کنگره پیرامون کشته شدن خاشقجی طفره رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار