فرماندار شهرستان دهلران:
فرماندار شهرستان دهلران گفت: محور مواصلاتی دهلران تا مهران تا سال ۱۴۰۰ دوبانده می‌شود.
کد خبر: ۶۸۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 28 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سیدحسینعلی موسوی در خصوص آخرین وضعیت بهینه سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان اظهار داشت: برنامه های خوبی برای بهبود کیفی جاده های این شهرستان در دست اقدام است.

وی گفت: یکی از موضوعات اساسی که مطالبه مردم این شهرستان دوبانده کردن محور مواصلاتی این شهرستان تا شهرستان مهران است که این موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان دهلران تصریح کرد: عملیات اجرایی دوبانده شدن مسیر مهران به دهلران آغاز شده و بر اساس برنامه های در دست اقدام پیش بینی می شود این پروژه در سال 1400 به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه این محور نقش مهمی در تردد زائران اربعین هم دارد افزود: با پیگیرهای استاندار ومعاون عمرانی واعمال ماده 56 دو بانده شدن مسیر مهران به دهلران به بخش خصوصی واگذار شده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

بهره برداری از فاز اول چهاربانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک

موسوی به وضعیت محور مواصلاتی این شهرستان به شهرستان اندیمشک در استان خوزستان نیز پرداخت و ادامه داد: چهارخطه کردن این مسیر نیز از مدت ها قبل شروع شده که در فاز اول 12کیلومتر از این مسیر با اعتباری بالغ بر12 میلیارد تومان تا 22بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان فاز دوم این مسیر نیز به طول 20 کیلومتر کلنگ زنی شده که عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده است.

فرماندار شهرستان دهلران همچنین به یکی دیگر از مطالبات مردم این شهرستان در حوزه راه اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه جاده چم سرخ به حاضرمیل که بخش های مرکزی این شهرستان به بخش های زرین آباد و میمه متصل می کند نیز از دیگر برنامه های این حوزه است که سالیان سال است عملیات آن شروع شده اما همچنان ناتمام مانده است.

وی گفت: با پیگیری های زیادی که در این خصوص انجام شد خوشبختانه قرار است ده کیلومتر از این مسیر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 800میلیون تومان به پیمان برود و عملیات اجرایی آن از سرگرفته شود.

موسوی گفت: امسال بیش از 70میلیارد تومان در حوزه راه های شهرستان  دهلران هزینه می شود./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار