معاون اقتصادی استاندار قزوین:
معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: تسهیلات بانکی مصوب،بدون وقت کشی در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۸۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 28 November 2018

تسهیلات بانکی مصوب،بدون وقت کشی در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیردبه گزارش تابناک قزوین،منوچهر حبیبی در نشست اتحادیه صادر کنندگان قزوین اظهار کرد: باید با برنامه ریزی مناسب و تمهیدات لازم، وابستگی صنایع کشور و استان به بانک ها به مرور زمان کاهش یابد.

وی افزود: البته کاهش وابستگی صنایع به نظام بانکی نباید به این معنا تلقی شود که منابع بانک ها در خدمت رونق تولید و صنعت قرار نگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: در شرایط سخت اقتصادی امروز باید از هر کمکی به صنایع دریغ نکرد و در همین راستا باید تسهیلات مصوب بانکی با سهولت و بدون وقت کشی به تولیدکنندگان ارایه شود.

وی د استفاده هرچه بیشتر و بهتر از منابع صندوق توسعه ملی را برای تقویت تولید و صنعت ضروری دانست و اضافه کرد: از منابع این صندوق همچنین می تواند برای رونق حوزه صادرات نیز بهره مند شد.

این مسئول بیان کرد: واحدهای تولیدی واجد شرایط استان باید از ظرفیت های ایجاد شده برای استفاده از منابع این صندوق بهره مند شوند.

حبیبی با اشاره به تصویب راه اندازی بندر خشک در قزوین، گفت: باید مقدمات اجرای این طرح بزرگ اقتصادی هرچه زودتر فراهم شود.

این مسئول از قزوین به دلیل برخورداری از زیرساخت ها و جغرافیای مناسب به عنوان استانی مستعد در حوزه شبکه توزیع و دسترسی نام برد و افزود: تاکنون از این ظرفیت به خوبی برای رونق تولید و صادرات استفاده نشده است اما امیدواریم راه اندازی بندر خشک این خلاء را پر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار