مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین عنوان کرد:
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از تولید و پخش دو عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع بررسی آسیب‌های مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 29 November 2018

سعید انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین، از تولید و پخش دو عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع بررسی آسیب‌های مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد.

وی افزود: سیمای مرکز قزوین با برنامه «بیدار باش» شیوه های پیشگیری از ابتلا به این ماده افیونی را برای بینندگان شبکه قزوین تشریح می‌کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: این برنامه گفتگو محور سعی دارد با حضور کارشناس و میهمانان حاضر در استودیو، در بخش‌‎های مختلف به بررسی آسیب‌های مواد مخدر بپردازد و راهکارهای مختلف برای پیشگیری از اعتیاد به مصرف این بلای خانمان سوز را برای مخاطبان تلویزیونی ارائه خواهد داد.

این مسئول بیان کرد: «بیدار باش» به تهیه‌کنندگی رضا کبیری چهارشنبه‌ها ساعت ۲۰:۱۵ به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

وی افزود: رادیو قزوین هم در برنامه «هشدار» به موضوعاتی همچون ایمن سازی جامعه نسبت به خطرات مواد مخدر و آگاهی بخشی به خانواده‌ها درباره عوارض اعتیاد به مواد مخدر می‌پردازد.

انبارلویی عنوان کرد: این برنامه رادیویی رویکردی اجتماعی دارد که شامل بخش‌های مختلفی همچون گفت‌وگوی کارشناسی، مصاحبه با گرفتارشدگان در دام اعتیاد و گزارش مردمی می‌باشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین افزود: «هشدار» به تهیه کنندگی محمدعلی مختاری سه شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت ۱۳:۳۰ به مدت ۲۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار