مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 01 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه ، حسن موحد با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر تا سی ام آذرماه تمدید شده است، اظهارداشت: از زمان فراخوان ارسال آثار تا کنون بیش از 200 اثر در محورهای مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در ادامه افزود: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر نیز همچون سالهای گذشته در دو مرحله استانی وکشوری برگزار می شود که آثار برگزیده در مرحله استانی به سطح کشوری راه می یابند.

موحد با بیان این مطلب که سی ام آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است، خاطر نشان کرد: از زمان فراخوان ارسال آثار تا کنون این جشنواره با استقبال اصحاب رسانه و سایر علاقه مندان روبرو بوده است .

وی گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر در هشت محور مختلف شامل مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی و اصلاح الگوی مصرف آب برگزارمی شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به اینکه بخش ویژه جشنواره ایجاد وحدت بین اقوام و مذاهب است، افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب عکس، موشن گرافی، خبر،گزارش (تلویزیونی _مطبوعاتی)، کاریکاتور، فیلم، انیمیشن، نماهنگ، فیلم نامه نویسی، یادداشت وسرمقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

موحد با اشاره به ارگانهای حامی سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمانشاه، افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، معاونت علمی پژوهشی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، بانک قرض الحسنه رسالت، بانک رفاه کارگران، شرکت آبفا، شرکت مخابرات و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه از حامیان این جشنواره در سال 97هستند.

وی گفت: علاقه مندان می توانند اثار خود را تا پایان سی ام آذر ماه به دبیرخانه جشنواره به آدرس ایمیل jashnvarehresaneh@gmil.comو یا به آیدی جشنوار به نشانی @jashnvarehresaneh ارسال کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار