امام جمعه قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ماهانه ائمه جمعه استان گفت: دست‌آوردهای عظیم انقلاب در چهلمین سالگرد آن تبیین شود.
کد خبر: ۶۸۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 02 December 2018

به گزارش تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه نرجه برگزار شد، با تقدیر از برگزار کنندگان کنگره سه هزار شهید استان قزوین، اظهار کرد: کنگره سه هزار شهید استان قزوین با شکوه بسیار زیادی برگزار شد و از همه عزیزان سپاه، بسیج و مسئولانی که زحمات زیادی را متحمل شدند قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه پنج روزه برای کنگره شهدا در کشور کم نظیر بود، تصریح کرد: برنامه‌های کنگره از روز نخست تا روز پنجم با شور و شوق بسیار زیاد و حضور گسترده مردم برگزار شد و تلاش‌های شبانه روزی متولیان امر، اثرگذاری این حرکت عظیم را افزایش داد.

امام جمعه قزوین به پرپایی سالگرد شهدای مدافع حرم استان قزوین اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه سالگرد شهدای مدافع حرم پس از کنگره شهدا برگزار شد اما باز هم مردم حضور باشکوهی در این مراسم ها داشتند و این مهم جاذبه پیام شهدا را برای مردم و ارتباط نسل سوم با آرمان‌های شهدا را نشان می‌دهد.

 


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با تأکید بر اینکه باید مراسم 40 سالگی انقلاب باشکوه برگزار شود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دست آوردهای بسیار عظیمی داشته است و همه ما باید یاوران رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تبیین دست آوردهای انقلاب باشیم.

وی به تشریح برخی از دست آوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: زمانی اسرائیلی‌ها در همین دشت قزوین بخش زیادی از برنامه‌ریزی کشاورزی را در دست گرفته بودند و مردم را عمله خود می‌دیدند و مانند ارباب ناخوانده هر غلطی انجام می‌دادند.

آیت‌الله عابدینی در این خصوص عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی دست اسرائیلی‌ها و اجانب از کشور ما کوتاه شد و پیشرفت های عظیم نظامی به جایی رسیده است که رهبری می‌فرمایند اگر اسرائیل غلطی بکند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم و اینها دست آوردهای عظیمی است که کشور پس از انقلاب به دست آورده است.

 


امام جمعه قزوین یادآور شد: زمانی انقلاب اسلامی به چهاردیواری فیضیه خلاصه می‌شد و رژیم ستمشاهی آنجا را نیز با زور و شکنجه از طلبه‌ها گرفت اما امروز می‌بینیم به برکت انقلاب اسلامی مرزهای انقلاب اسلامی به کشورهای یمن، سوریه، لبنان و غزه توسعه یافته است.

 وی بیان کرد: در بسیاری از عرصه‌های علمی نیز کشور به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است و جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم و اینها را باید با آمار و ارقام دقیق به مردم منتقل کنیم و اجازه ندهیم عده‌ای دست آوردهای انقلاب را ضایع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه کسانی که می‌خواهند دست آوردهای انقلاب دیده نشود، بساطشان برچیده خواهد شد، اظهار کرد: ائمه جمعه و روحانیون پرچم‌داران انقلاب و فرماندهان قرارگاه‌های فرهنگی نماز جمعه به عنوان پایگاه انقلاب هستند و باید با جدیت پای کار انقلاب باشند.

 

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: مردم اگر گرفتار مشکلات نیز باشند انقلاب و دین خود را رها نخواهند کرد و همه ما وظیفه داریم هم دست آوردهای انقلاب را بیان کنیم و هم نقدهای خود را نسب به سوء مدیریت برخی از مسئولان که منشأ گرفتاری‌های مردم هستند را بیان کنیم.

وی در ادامه با تأکید بر هم افزایی نهادهای انقلابی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد نهادهای انقلابی هم افزایی بیشتری داشته باشند و بر اساس آیه واعتصمو بحبل‌الله جمیعاً عمل کنند تا منشأ برکات بیشتر باشند و بتوانند آرمان‌های انقلاب را محقق کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار