رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک خبر داد:
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک از هفتمین عملیات پاکسازی پسماند تخلیه شده صنعتی در حاشیه رودخانه خزین آباد به بهجت آباد با بهره گیری از ظرفیت واحدهای صنعتی فعال در منطقه درمحور اتوبان قزوین - آبیک خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 02 December 2018

عملیات پاکسازی پسماند تخلیه شده صنعتی در حاشیه رودخانه خزین آباد آبیک رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در گفتگو با تابناک قزوین اظهار کرد:هفتمین عملیات پاکسازی پسماند تخلیه شده صنعتی در حاشیه رودخانه خزین آباد به بهجت آباد با بهره گیری از ظرفیت واحدهای صنعتی فعال در منطقه درمحور اتوبان قزوین - آبیک صورت گرفت.

 
محمد ایران نژاد افزود: به منظور جلوگیری تخلیه پسماندهای صعنتی در حریم رودخانه بهجت آباد راههای فرعی ورودی به حریم رودخانه در چهار نقطه با ایجادخاکریزمسدود شد .


این مسئول بیان کرد: هیچگونه مسامحه ای با آلوده کنندگان محیط زیست وعاملین و کامیونهای تخلیه کننده پسماند در مکانهای غیر مجاز صورت نمی گیرد و با شدت با آلوده کنندگان محیط زیست که سلامتی مردم را به مخاطره می اندازند برخورد خواهد شد.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبیک تصریح کرد: بدون استفاده از مشارکت مردم حفاظت از محیط زیست با توجه به گستردگی موضوعات زیست محیطی امکان پذیر نخواهد شد وهمه باید در حفظ محیط زیست که با سلامت مردم در ارتباط است خودرا مسوول بدانند تا زمینه تخلف برای سود جویان فراهم نشود واز مردم خواست در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی و تخلیه پسماند در مکان های غیر مجاز مراتب را سریعا به این ادارات محیط زیست و نیروی انتظامی گزارش کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار