در جلسه شورای شهر بررسی شد؛
اعضای شورای شهر قزوین شب گذشته در پارلمان محلی انسداد خیابان مقابل کانون توانا بدون تعبیه هوایی را مورد بررسی قرار دارند و اظهار کردند که در این راه، این قشر از جامعه را حمایت خواهند کرد.
کد خبر: ۶۸۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 02 December 2018

انسداد خیابان مقابل کانون توانا بدون تعبیه پل هوایی

به گزارش تابناک قزوین،محسن حق شناس در جلسه پارلمانی شب گذشته که در تالار شهر،برگزار شد اظهار کرد: در آستانه روز معلولین کانون توانا حال خوبی ندارد چرا که انسداد خیابان مقابل کانون توانا بدون تعبیه پل هوایی سبب نگرانی این قشر شده است در نتیجه شایسته است شهردار و شورای پنجم بیشترین همکاری را با معلولین داشته باشند تا نگرانی آنان برطرف شود.

زهرا یوسفی دیگر عضو شورای شهر قزوین نیز اظهار کرد: مشکل تردد عرضی خیابان برای معلولین در انتهای پل قدس روبروی کانون معلولین توانا هر چه سریع تر حل شود.

احد چگینی عضو شورای شهر قزوین نیز از تهیه ده ویلچر برای مهمانان معلول در نشست با شورای شهر خبر داد و گفت: شایسته است شورا و شهردار قزوین با ویلچر مسیر سه راه خیام تا شهرداری را طی کنند تا مشکل معلولین را بهتر لمس کنند.

وی افزود: نصب نرده در مقابل کانون معلولان توانا حتی در صورت ایجاد پل هزینه بسیار زیادی را در بر می گیرد به همین دلیل بهتر است مکان معلولان توانا که جای مناسبی نیست به محلی دیگر اختصاص یابد.

بر اساس این گزارش،اعضای شورای شهر قزوین شب گذشته در پارلمان محلی انسداد خیابان مقابل کانون توانا بدون تعبیه هوایی را مورد بررسی قرار دارند و اظهار کردند که در این راه، این قشر از جامعه را حمایت خواهند کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار