عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال آینده به صورت کاملا انقباضی بسته شده است و امکان عدم تحقق درآمدها در بودجه سال 98 وجود دارد.
کد خبر: ۶۸۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۳ 04 December 2018

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری امیرآبادی با اشاره به بودجه سال آینده اظهار کرد: این بودجه به صورت کاملا انقباضی بسته شده است و امکان عدم تحقق درآمدها در بودجه سال 98 وجود دارد، به همین دلیل مدیران باید به دنبال خلق منابع و تسهیل امور برای سرمایه گذاران بخش خصوصی باشند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان قم بدهی‌هایی به شهرداری و آستان مقدس حضرت معصومه(س) دارند، مدیران این دستگاه‌ها باید بدهی‌های خودشان را تعیین تکلیف کنند و به دنبال تهاتر این بدهی‌ها با طلب بانک‌ها از شهرداری قم و آستان مقدس حضرت معصومه(س) هستیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است و مدیران در این موقعیت زمانی وظیفه سنگینی دارند و آن‌ها باید به مشکلات مردم توجه کنند، حتی اگر منابع مالی کافی نیست باید پای درد دل مردم بنشینند.

امیرآبادی مردم را دارای مشکلات معیشتی دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد در این خصوص وظیفه دارند، همچنین باید بانک‌ها و سازمان مالیاتی با مردم مدارا کنند تا موجب نارضایتی آن‌ها نشوند.

وی ادامه داد: کشورمان از شرایط سخت کنونی عبور می‌کند و مشکلات تمام خواهند شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به دنبال درآمدزایی باشند امکان افزایش بودجه دستگاه‌ها در بودجه سال آینده وجود ندارد.

امیرآبادی با اشاره کاهش درآمدهای دولت خاطرنشان کرد: علاوه بر کاهش فروش نفت شاهد پایین آمدن قیمت نفت هستیم که این مساله روی درآمدهای دولت تاثیر می‌گذارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار