مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری جلسه شورای همفکری اصحاب رسانه ایجاد فضایی صمیمی بین مسئولان و اصحاب رسانه است.
کد خبر: ۶۸۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ 07 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، حسن موحد در جلسه شورای همفکری اصحاب رسانه که با همت بسیج رسانه و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در محل سالن جلسات دانشکده پرستاری و پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد، اظهارداشت: جلسه شورای همفکری حول موضوعات مختلف با حضور مسئولان و مدیران ارشد برگزار می شود و برگزاری چنین جلسه های و در برابر هجمه های اقتصادی، رسانه و روانی دشمنان ضروری است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه بر ضرورت جلسات شورای همفکری اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: ما نیز باید در برابر هجمه های دشمنان جبهه رسانه ای و انقلابی داشته باشیم و با همدیگر هم افزایی داشته و همانطور که دشمنان با نظام رسانه ای پیچده از توطئه های خود پشتیبانی می کنند و افکار عمومی را مدیریت کرده ما نیز باید از منافع خویش دفاع کنیم.

این مسئول با بیان اینکه هدف ما این بود که جلسه شورای همفکری اصحاب رسانه را در هفته بسیج برگزارکنیم که بدلیل وقوع زلزله اخیر این برنامه با تاخیربرگزارشد، گفت: بسیج امروز به بلندای قامت ملت ایران مدافع نظام و مردم است و مردمی ترین ارتش مقاوم دنیاست.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با هنرمندان گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با هنرمندان به افزایش تولیدات هنری و رسانه ای تاکید فرمودند ولازم است بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ما در عرصه رسانه ای نیز همچون سایر علوم پیشرفت کنیم.

موحد در ادامه افزود: در این گونه نشست ها بین اعضای اصحاب رسانه گفتگو در زمینه رسانه و سواد رسانه ای می شود و موجب هم افزایی، همفکری، انتقال تجربیات و دیدگاه های مختلف شده و این فضای خوبی است که باید بصورت ماهیانه و یا بیشتر با مدیران ارشد استان ادامه یاید.

 وی با بیان اینکه برگزاری جلسات شورای همفکری موجب می شود که فاصله بین اصحاب رسانه و مسئولان کاهش یافته و اعتماد بین آنها شکل بگیرد؛ خاطر نشان کرد: ما در جهت خبررسانی و ارتقای سطح اطلاع رسانی، افکار عمومی، اندیشه و خواسته های مردم نزدیک شویم.
نخبگان و پیشکسوتان عرصه رسانه در جلسه شورای همفکری اصحاب رسانه که توسط بسیج رسانه در حضورمعاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه به بیان دیدگاه های خود پرداخته و بر تعامل بین اصحاب رسانه و دولتمردان تاکید کردند.

در پایان جلسه از دو تن از داوران دومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در سال 96 با حضورمعاون سیاسی و امنیتی استانداری تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار