معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم مطرح کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: 23 پروژه عمرانی در استان قابلیت افتتاح در دهه فجر را دارند.
کد خبر: ۶۸۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ 07 December 2018

به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی در جلسه ستاد سیاست گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی استان قم اظهار کرد: 23 پروژه عمرانی در استان قابلیت افتتاح در دهه فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارند.

وی ادامه داد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هزار و 308 پروژه با اعتباری به میزان 107 هزار میلیارد تومان در سراسر کشور افتتاح می‌شود، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء هم افتتاح 40 پروژه راهبردی را به این مناسبت در دستور کار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: دستگاه‌های استان باید سعی کنند که پروژه‌های عمرانی با درصد پیشرفت بالا را طی دو ماه آینده به بهره برداری برسانند، البته این مساله منوط به تامین منابع مالی است.

برگزاری 320 برنامه مردمی در استان قم

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اظهار کرد: از 9 دی تا 19 بهمن ماه 320 برنامه توسط هیأت‌ها، مساجد، مداحان، شاعران و تشکل‌های مردمی برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در استان قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تبیین 40 توطئه دشمن و 40 پیروزی عمده کشورمان و 40 جنایت رژیم پهلوی توسط تشکل‌های مردمی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان قم صورت می‌گیرد، دشمنان به دنبال تطهیر رژیم پهلوی از طریق فضای مجازی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: تولید محتوا برای 40 شبکه مردمی برای برگزاری مراسم‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را انجام دادیم، البته در این مراسم‌ها رعایت ایام فاطمیه خواهد شد و باید نظام اسلامی را به اعتقادات مردم در این ایام گره بزنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار