رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون ۸۴۱ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت شده و بیش از ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بازسازی و نوسازی در استان صرف شده است
کد خبر: ۶۸۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 08 December 2018

پرداخت ۸۴۱ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان

به گزارش تابناک قزوین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست استاندار قزوین، و با حضور معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صمت و دبیر کارگروه، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها، رونق تولید در استان قزوین بررسی شد.

علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: تاکنون 287 فقره متقاضی در سامانه بازسازی و نوسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده اند که با 95 مصوبه تاکنون 21 مورد تسهیلات به مبلغ 544 میلیارد ریال پرداخت گردیده است.

پرزحمت خاطرنشان کرد: تاکنون 62 فقره تسهیلات به مبلغ 841 میلیارد ریال در نه ماهه نخست سال 97 در رونق تولید در استان قزوین پرداخت شده است.

پرزحمت افزود: تاکنون 6073 فقره در خواست تسهیلات رونق تولید در کشور ثبت نام شده که از این تعداد439 فقره مربوط به استان قزوین است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشریح کرد: در سال جاری 23 جلسه اصلی و 59 جلسه فرعی تشکیل شده که در این جلسات 475 مصوبه برای 297 واحد صنعتی و کشاورزی به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: طی هفته گذشته 20 فقره بازدید توسط کمیته بررسی صورت گرفته که از این تعداد 15 فقره مورد موافقت قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار