در مسابقات بین الملی پله‌ نوردی که در برج میلاد تهران با حضور 53 ورزشکار از کشورهای مختلف برگزار شد، حامد ایرانخواه ورزشکار قزوینی در بخش مردان نایب قهرمان و سمانه اسفندیاری بانوی افتخارآفرین ورزش استان قزوین در بخش بانوان قهرمان شد.
کد خبر: ۶۸۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 09 December 2018

پله نوردان قزوینی بر بلندای مسابقات بین المللی در برج میلادبه گزارش تابناک قزوین؛ در مسابقات بین الملی پله‌ نوردی که در برج میلاد تهران با حضور 53 ورزشکار از کشورهای مختلف برگزار شد، حامد ایرانخواه ورزشکار قزوینی در بخش مردان نایب قهرمان و سمانه اسفندیاری بانوی افتخارآفرین ورزش استان قزوین در بخش بانوان قهرمان شد.

این مسابقات با حضور سفرای بنگلادش،نیکاراگوئه، فیلیپین، سریلانکا، ، قبرس، و شرکت کنندگانی از کشورهای سوریه، فرانسه، انگلیس، سوییس، بلغارستان،اروگوئه، افغانستان، اندونزی، آلمان و ایران همزمان با روز دانشجو برگزار شد.

در پایان مسابقات بین المللی پله نوردی که در برج میلاد تهران برگزار شد، در بخش آقایان ایمان کوشکی و حامد ایرانخواه از ایران به ترتیب به مقام های اول و دوم دست یافتند و عباس موسوی از افغانستان مقام سوم را کسب کرد در بخش بانوان نیزسمانه اسفندیاری از ایران، اوا ایزابل از آلمان و پریسا ابراهیمی از افغانستان به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.

در آیین اختتامیه این مسابقات از برگزیدگان مسابقات پله نوردی در بخش ملی و ورزشکاران معلول که موفق به طی کردن پله های برج میلاد شده بودند، تقدیر شد.

پله نوردان قزوینی بر بلندای مسابقات بین المللی در برج میلاد

این ورزشکاران توسط اداره ورزش و جوانان قزوین مورد تجلیل قرارگرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار