رئیس سازمان جهادکشاورزی قزوین:
سالانه بیش از ۹۵۰ تن عسل از زنبورستانهای استان برداشت می‌شود،صنعت زنبورداری استان بستر 2500 شغل را به‌وجود آورده آورده است.
کد خبر: ۶۸۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 09 December 2018

سالانه بیش از ۹۵۰ تن عسل از زنبورستانهای استان برداشت می‌شود.به گزارش تابناک قزوین، روز یکشنبه مراسم افتتاح ساختمان شرکت تعاونی زنبورداران قزوین با حضور زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین، علی شاپورزاده معاون بهبود تولیدات دامی و اعضای تعاونی زنبورداران برگزار شد.

فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در این مراسم عنوان کرد: در حال حاضر در هزار و ۷۰۰ زنبورستان استان هزار کلنی مدرن وجود دارد.

وی با بیان اینکه سالانه بیش از ۹۵۰ تن عسل از زنبورستانهای استان برداشت می‌شود،از ایجاد 2500 شغل توسط صنعت زنبور داری در استان قزوین خبرداد.

خمسه با اشاره به شرایط مناسب استان برای تولید محصولات کشاورزی و مخصوصاعسل افزود : عسل تولیدی استان برند خاص دارد و با توجه به اینکه این تعاونی در سطح شهرستان قزوین است باید شرایط مناسبی را فراهم کرد تا در سایر شهرستانهای استان نیز تعاونی زنبورداران تشکیل و زمنیه ایجاد اتحادیه استانی فراهم شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین تاکید کرد : این تعاونی با برگزاری دوره های آموزشی می تواند زمینه ارتقای زنبورداران را فراهم کند.

حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: برند سازی عسل قزوین گامی مثبت در راستای توسعه این صنعت محسوب می شود در کنار برند سازی باید به بسته بندی عسل نیز توجه ویژه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار