دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در پایان مسابقات ربوکاپ آسیا - اقیانوسیه،که با حضور 2 هزار و 200 نفر از 15 کشور جهان در جزیره کیش برگزار شد، در جایگاه نخست ایستاد.
کد خبر: ۶۸۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 10 December 2018

قهرمانی دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات ربوکاپ آسیا - اقیانوسیه

به گزارش تابناک قزوین، چهاردهمین مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران و دومین دوره مسابقات آسیا و اقیانوسیه به مدت دو روز در جزیره کیش برگزار شد. این مسابقات در دوبخش ربات‌های واقعی بزرگسال و دانش‌آموزی در 22 لیگ برگزارشد. دو هزار و 200 نفر از 15 کشور جهان در این مسابقات حضور داشتند.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در پایان مسابقات ربوکاپ آسیا - اقیانوسیه، در جایگاه نخست قرار گرفت و ربات‌های صنعتی تیم‌های کرمان و ربوالکتوس از سنگاپور هم در چایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مرتضی موسی خانی عنوان کرد: در لیگ ربات‌های خانگی این رقابت‌ها ، تیم مالزی مقام برتر را کسب کرد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اضافه کرد: در لیگ ربات‌های فوتبالیست متوسط هم تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بر تیم ژاپن غلبه کرد؛ در لیگ ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک نیز تیم دانشگاه تهران به مقام برتر رسید. به گفته او در بخش بهترین ربات‌ها در لیگ امدادگر واقعی در جابجایی اجسام و اکتشاف هم تیم دانشگاه آزاد قزوین برتر شد؛ در بخش بهترین ربات در قابلیت تحرک تیم دانشگاه آزاد یزد برتر شد.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ افزود: در لیگ ربات‌های نمایشی بالاترین امتیاز‌ها را تیم‌های ندای زهرا و Asp کسب کردند. در بخش دانش آموزی این مسابقات نیز در لیگ ربات‌های فوتبالیست تیم کاوش، صدرا ربات و علامه طباطبایی به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

 

 

قهرمانی دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات ربوکاپ آسیا - اقیانوسیه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار