نماینده کنگره:
عضو ارشد دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید چشم‌اندازی واقعی از این وجود دارد که ترامپ در پایان کارش از سوی دادگستری آمریکا متهم، محکوم و نهایتا زندانی شود.
کد خبر: ۶۸۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 10 December 2018

احتمال دارد ترامپ در پایان کارش زندانی شود. 

به گزارش تابناک قزوین، آدام شیف، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در سخنانی از «چشم‌انداز واقعی» متهم شدن و زندانی شدن دونالد ترامپ در پایان دوره ریاست جمهوری‌اش سخن گفت.

این عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید: «این چشم‌انداز واقعی وجود دارد که وزارت دادگستری آمریکا، ترامپ را هنگام ترک منصب خود، به طور رسمی متهم کند. این احتمالا اولین باری خواهد بود که یک رئیس جمهوری با چشم‌انداز واقعی زندانی شدن مواجه می‌شود.»

آدام شیف در گفتگو با سی‌بی‌اس گفت: «ما در حال بررسی مسئله [فرمان‌های] عفو هستیم که رئیس جمهوری ممکن است به افراد اعطا می‌کند ... اما پرسش بزرگتر این است که آیا رئیس جمهوری بعدی [حاضر است] دونالد ترامپ را عفو کند.»

این عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا که در دور جدید فعالیت این مجلس احتمالا ریاست کمیته اطلاعاتی آن را برعهده خواهد گرفت، می‌گوید دو یادداشت مرتبط با وکیل شخصی پیشین ترامپ که روز جمعه در دسترس عموم قرار گرفتند، نشان می‌دهند که رئیس جمهوری مرتکب جرم شده است.

به گفته آدام شیف، در یکی از یادداشت‌ها آمده است که مایکل کوهن، وکیل شخصی پیشین ترامپ «در هماهنگی و براساس هدایت ترامپ - با رضایت او - ترتیب خرید حق انتشار داستان‌های دو زن از سوی نشریه نشنال‌اینکوایرر و ممانعت از انتشار آن را داد، و به این ترتیب از افشای ادعاهای آن‌ها جلوگیری کرده است.»

به گفته این عضو ارشد دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا؛ «اینکه وزارت دادگستری بگوید که رئیس جمهوری ایالات متحده نه تنها یک چارچوب تبلیغاتی غیرقانونی را هماهنگ کرده بلکه آن را هدایت کرده است، که تأثیری تغییردهنده [تأثیرگذار] بر انتخابات داشته است، واقعا نفس‌گیر است.»

منبع:تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار