کد خبر: ۶۸۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ 11 December 2018
شهردار یاسوج گفت: 70 درصد اراضی 45 متری یاسوج تملک شده است.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم در برنامه زنده نگاه روز با اشاره به فعالیت‌های عمرانی در شهر یاسوج و میزان پیشرفت پروژه‌های مهم از جمله پل چهارم بشار و 45 متری شهر اظهار کرد: نگاه ما به ساخت پروژه‌های عمرانی در شهر یاسوج عوارضی نیست.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهر یاسوج امروز با داشتن 250 هزار جمعیت یک کلان‌شهر است که باید مسوولان در زمینه اعتبارات به این شهر نگاه ویژه داشته باشند.
 
خبرهای خوش شهردار یاسوج از پروژه هتی بزرگ عمرانی

این مسؤول به مشکلاتی که در شهر به دلیل عقب‌ماندگی در طرح تفضیلی وجود دارد اظهار کرد: مدیرت شهری به همین دلیل در کارها عقب ماند و باید با سرعت این عقب‌ماندگی جبران شود چرا که برای مثال 25 درصد از معابر شهر یاسوج و به عبارتی یک میلیون و 600 هزار متر مربع از معابر شهر خاکی است.

وی یکی از پروژه‌های مهم شهری در یاسوج را پل چهارم بشار برشمرد و گفت: این پل از سال 94 کار آن شروع شده است و در کم کردن بار ترافیک شهری نقش مهمی خواهد داشت که از سازه‌های خوب ساخته شده و برآورد ما این است که 90 درصد از کار انجام شده و تنها کارهای تکمیلی از جمله دیوارههای حائل مانده و ساختمان پل تمام شده و از روز شنبه تیرهای بتنی و فلزی نصب می‌شود که 40 درصد از تیرهای فلزی انتقال داده شده است.

مقدم گفت: در ادامه بحث 1.5 کیلومتر جاده دسترسی به سمت سروک را خواهیم داشت که کار از منابع داخلی آغاز شده است و با معارضان و مالکان مذاکره کرده‌ایم.

وی به پروژه مهم دیگر شهر یاسوج که 28 سال معطل مانده اشاره کرد و گفت: چهل و پنج متری که 5 کیلومتر طول دارد از جاده مهریان آغاز می‌شود و از بنسنجان و دولت آباد و زیرتل می گذرد و اگر این کار زودتر و در سال‌های قبل آغاز می‌شد هم نارضایتی مردمی کمتر بود و هم هزینه کمتری برای ساخت داشت.

وی اعتمادسازی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در این پروژه دانست و گفت: اکنون که با شما صحبت می‌کنیم بحث تملک 70 درصد از این پروژه به اتمام رسیده است و در سه فاز کاری انجام می شود و قطعه اول از جاده اصفهان تا بلوار کشاورز است که در هفته آینده کار جدول‌گذاری آن انجام می‌شود.

این مسؤول گفت: در همین مسیر پروژه پل پنجم بشار و آماده‌سازی 750 متر جاده از محل شهرک جوشکاران تا پل مختار را داریم که جدول‌گذاری آن شروع شده و پل موقت آن ساخته شده و در 22 بهمن امسال افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پروژه برای شهرداری 32 میلیارد تومان هزینه دارد و هزینه ساخت پل چهارم بشار 24 میلیارد تومان است که در تیرماه 98 به بهره‌برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار