کد خبر: ۶۸۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸ 11 December 2018

تابناک / ورزشکار آستارایی در مسابقات کشوری پاورلیفتینگ (وزنه برداری قدرتی) مقام کسب کرد و هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان گیلان برگزار شد.

وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات کشوری پاورلیفتینگ از 12تا 19 آذرماه جاری با شرکت 350 ورزشکار رده های سنی مختلف در زنجان برگزار شد و حسین مرکبی در وزن 75 کیلوگرم با مهار 517 و نیم کیلوگرم وزنه به مقام سوم دست یافت.


وی بیان کرد: در حاشیه این مسابقات، دوره کلاس داوری درجه سه پاورلیفتینگ نیز برگزار شد و مرکبی پیش از این در مسابقات کشوری پرس سینه در اسلامشهر تهران به مقام نخست دست پیدا کرده بود.


11 باشگاه پاورلیفتیگ، پرورش اندام و پرس سینه در آستارا فعالیت می کنند. شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.

**نتایج هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان گیلان
به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی بندرانزلی و سرخپوشان رشت عصر سه شنبه در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر جوانان گیلان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بنادر و دریانوردی انزلی با نتیجه شش بر 2 حریفش را شکست داد.
در این دیدار تیم فوتبال بنادر و دریانوردی انزلی موفق شد در یک بازی پرگل و یکطرفه ، علاوه بر کسب هر سه امتیاز این دیدار، صدرنشین جدید این مسابقات باشد و همچنین پرگل ترین بازی هفته سیزدهم را نیز به نام خود ثبت کند.
در دیگر بازی مهم هفته سیزدهم این رقابت ها نیز ، تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت و شهرداری تولمشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهرداری تولمشهر موفق شد با نتیجه یک بر صفر سپیدرود را که در صدر جدول قرار داشت شکست دهد.
در دیگر بازی برگزارشده از هفته سیزدهم تیم های فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی و شهرداری فومن رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت تا تیم شهدای نویر انزلی با کسب این تساوی نیز یکی از تیم های صدرنشین این مسابقات باشد.
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده این هفته ، تیم فوتبال جوانان کیانمهر رشت با نتیجه 2 بر یک سرخپوشان لاهیجان را شکست داد، شهرداری ماسال با یک گل برابر ملوان جوان رشت به برتری رسید و شهرداری رشت نیز با نتیجه 2 بر صفر تیم نصر رشت را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته سیزدهم، تیم های فوتبال بنادر و دریانوردی بندرانزلی و شهدای نویر بندرانزلی با کسب 29 امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رتبه های اول و دوم قرار دارند و تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب 28 امتیاز سوم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار