کد خبر: ۶۸۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۲ 12 December 2018

تابناک / نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اشاره به دلایل عقب ماندگی شهرستان رشت در جذب تسهیلات اشتغالزایی تصریح کرد: تلاش کردیم تا در پرداخت تسهیلات انحرافی صورت نگرفته و طبق ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی باشد.

فرماندار شهرستان رشت در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با گلایه از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده در بخش اشتغال روستایی بیش از ۹۳ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۳۶ میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان پرداخت شده است.

میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه در حوزه اشتغال فراگیر روستایی نیز بیش از ۲۵ میلیارد تومان توسط بانک‍ه‍ا پرداخت شده است، افزود: شهرستان رشت رتبه پنجم در میزان جذب اعتبار در اشتعال فراگیر را دارد و در اشتغال روستایی نیز در کل استان رتبه ۱۶ را داریم.

فرماندار شهرستان رشت خطاب به مدیران شهرستان و مدیران بانک‌ها گفت: علت سکون در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی چیست؟ اگر قرار نیست پیشرفتی حاصل شود چرا این جلسات تشکیل می‌شود؟ این جلسات برای پیشرفت روند کار است اما اگر خروجی نداشته باشد برگزاری آن چه فایده‌ای دارد؟! بیکار نیستیم که چنین جلساتی را تشکیل دهیم.

مومنی زاده متذکر شد: جایگاه و عملکرد شهرستان رشت در زمینه اشتغالزایی اصلا راضی کننده نیست و جلسه بعد را با حضور نمایندگان مجلس و معاونین استانداری برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در سراسر استان وجود دارد، گفت: مشکلات بانکی در شهرستان‌های دیگر مانع در پرداخت‌ تسهیلات نشده است اما متاسفانه عملکرد مدیران شهرستان رشت و بانکها اصلا مناسب نبود.

فرماندار رشت افزود: برگزاری منظم این جلسات باید خروجی مطلوبی داشته باشد و موجب تسریع در روند کار، جذب بیشترین درصد تسهیلات و افزایش فرصت‌های شغلی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار