کد خبر: ۶۹۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 12 December 2018
ماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ائمه جماعت از حضور کمرنگ مدیران در صفوف نماز جماعت گلایه دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در اجلاسیه استانی نماز که ظهر امروز برگزار شد، گفت: نماز گوهر وجود انسان را دچار تحول و دگرگونی می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ارکان این فریضه الهی زوایای مختلفی دارد و سجده نیز اوج خضوع انسان در برابر خداوند است.

وی ادامه داد: تمام ابعاد وجود انسان تحت تاثیر نماز است و این واجب الهی حلقه وصل انسان و خدا است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نماز یک کار و فعل تکراری نیست بلکه وسیله معراج انسان و حرکت او به سوی کمال و عامل ارتقائ وجودی انسان است.

آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: این فریضه الهی عمق بخش و معنا بخش به همه کارها است و قله اعتلای فرهنگ انسانی است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود گفت: برخی ائمه جماعت ادارات گلایه دارند که مدیران و کارکنان ادارات حضور کمرنگی برای اقامه نماز جماعت دارند در حالی که کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید در این زمینه نقش‌آفرینی کنند و پیشگام باشند.

وی با بیان اینکه مدیران اجرایی استان ترویج اقامه نماز را از خود شروع کنند،گفت: مضمون برخی تابلوهای بین راهی نماز نادرست است و باید اصلاح شود بارها این نکته را به مسوولان ستاد اقامه نماز و راهداری گفتم اما پوست پیازی نداشت، یک مسوول کشوری هم آمد و این موضوع را تذکر داد اما بی‌اثر بود حالا علنی می‌گویم شاید موثر شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: زشت است مسافر می‌آید و می‌بیند که این تابلوها غلط و نادرست است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار