مدیرکل کمیته امداد فارس از پرداخت قریب ۲۰ میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان نیازمند و نیازمندانی که مددجو نبوده‌اند، در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 12 December 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: محمد بذرافشان، مدیركل كمیته امداد فارس امروز، ۲۱ آذرماه در جلسه شورای اداری كازرون كه با حضور فتاح، رئیس كمیته امداد كشور برگزار شد به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره‌كل پرداخت و گفت: قریب ۲۰ میلیارد تومان در حوزه كارگشایی به مددجویان نیازمند و حتی نیازمندانی كه مددجو نبوده‌اند، پرداخت شده است و صف جهیزیه و وام كارگشایی به صفر رسیده است.
وی با بیان اینكه در حوزه اشتغال مددجویان در فارس یك انقلاب شكل گرفته است، افزود: در شهرستان كازرون قریب به ۱۲ میلیارد تومان در حوزه اشتغال هزینه شده است.
مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس این نكته را یادآور شد كه این استان بین استان‌های بزرگ کشور استان اول در جذب اعتبارات اشتغال بوده است.
بذرافشان در ادامه سخنان خود گفت: در راستای نگاه تحولی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و کاهش فاصله زمانی خدمت، چهار اداره کمیته امداد در این شهرستان راه‌اندازی شده که یک در اداره کازرون و سه اداره دیگر در بخش خشت، کنارتخته و قائمیه از جمله آنها است.
وی با بیان اینکه این چهار اداره به صورت مستقل زیر نظر اداره‌کل استان مشغول به فعالیت هستند، افزود: این اقدام برای تسهیل در کار مددجویان انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار