تیم کاشی کاژه کرمانشاه در هفته پنجم لیگ دسته اول والیبال ایران بازی خانگی را به حریف مهابادی خود واگذار کرد.
کد خبر: ۶۹۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸ 14 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، بازی تیم های کاشی کاژه و کوردبال مهاباد از سری مسابقات هفته پنجم لیگ دسته اول والیبال کشور در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد و تیم کاشی کاژه بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ باخت.

محمد منصوری رئیس هیات والیبال استان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، در خصوص تیم والیبال کاشی کاژه نماینده کرمانشاه در لیگ دسته اول والیبال کشور، عنوان کرد: تیم کاشی کاژه تیمی کاملا بومی است که غیر از دو بازیکن آن سایر بازیکنانش 19 ساله هستند و تجربه بازی در میادین والیبال را نداشته اند.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر کاشی کاژه در این مسابقات مقابل تیم هایی قرار می گیرد که هزینه های میلیاردی می کنند، درحالی که تیم ما کمترین هزینه ها را بدون اسپانسر دارد.

رئیس هیات والیبال استان حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ دسته اول والیبال را یک موفقیت برای این رشته ورزشی در استان دانست و اضافه کرد: این موضوع والیبال کرمانشاه را زنده می کند و مهمترین دستاورد آن پشتیبان سازی برای آینده والیبال استان است.

وی همچنین یادآورشد: باتوجه به اینکه چندسالی می شود که ورزش کرمانشاه در لیگ های والیبال نماینده ای نداشته، برگزاری این مسابقات به آشتی بین تماشاگران و والیبال استان کمک خواهد کرد، خصوصا اینکه اگر بتوانند یک پیروزی کسب کنند شاهد حضور تماشاگران بیشتری در سالن مسابقه خواهیم بود.

تیم والیبال کاشی کاژه از چهار بازی خود در لیگ دسته اول والیبال ایران تاکنون پیروزی نداشته است.

مسابقات لیگ یک والیبال کشور با حضور 21 تیم در قالب چهار گروه برگزار می شود که تیم والیبال کاژه اسلام آباد غرب در گروه سوم با تیم های سپاهان اصفهان، اراک، راه یاب ملل مریوان، کوردبال مهاباد و شهرداری قزوین همگروه است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار