رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:70 ناظر افتخاری و30 تیم بازرسی و در طرح نظارتی ویژه یلدا بر قیمت های بازار نظارت خواهند داشت.
کد خبر: ۶۹۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 15 December 2018

 

 

 

نظارت 30  تیم بازرسی بر قیمت های شب یلدا در قزوین

به گزارش تابناک قزوین، علی پرزحمت بیان کرد: 70 ناظر افتخاری و30 تیم بازرسی در طرح نظارتی ویژه یلدا بر قیمت های بازار نظارت می کنند،این طرح ویژه نظارتی با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی و اتحادیه های مرتبط از امروز به مدت یک هفته در استان اجرا می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: براساس هماهنگی صورت گرفته در مرکز استان و شهرستانهای تابعه،روزانه واحدهای تجاری عرضه کننده کالاهای پرمصرف توسط بازرسان این سازمان به همراه بازرسان مجامع امور صنفی بازرسی می‌شود و علاوه بر رسیدگی به موقع به شکایات مردمی با متخلفان برابر قوانین و مقررات برخورد قاطع صورت می گیرد. پرزحمت ادامه داد: ایجاد فضایی آرام برای خرید شهروندان، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالاهای پرمصرف در شب یلدا از جمله اهداف اجرای این طرح است. این مسئول، گفت: در اجرای این طرح، بازرسان با هدف تنظیم بازار به صورت هماهنگ و منسجم با سایر دستگاه ها و اتحادیه ها بر نحوه عملکرد فروشگاه های عرضه کننده کالا و مواد غذایی از قبیل میوه، شیرینی،آجیل و خشکبار نظارت می کنند. علی پرزحمت در پایان با بیان اینکه شهروندان می توانند به منظور مشارکت در امر بازرسی و نظارت، هرگونه تخلف را از طریق تلفن 124 گزارش نمایند،خاطرنشان کرد: تمام واحدهای صنفی موظف به درج قیمت بر روی اجناس و ارایه صورتحساب قانونی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار