شرکتی که در اکثر زمینه های فعالیت اش به صورت کاملا انحصاری عمل می‌کند و در بخشی از خدمات فعالیت می‌کند که بیشترین سود ها برایش متصور است، آیا باید نه سرویس با کیفیت بدهد، نه در زمینه‌های بالا بردن کیفیت خدمات در زیر ساخت ها هزینه کند و نه پول پیمانکارانش را به درستی پرداخت نمایند؟!
کد خبر: ۶۹۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 15 December 2018

مجموعه مخابرات قزوین اسیر بی تدبیری یا پرتگاه ورشکستگی

اکثر مشتریان برای نحوه ارائه خدمات و تعرفه ها خصوصاً کیفیت ارائه سرویس های تلفن ثابت ، اینترنت های ثابت و همراه به شدت ناراضی هستند.

وزارت ارتباطات و شرکت زیرساخت از مخابرات به دلیل عدم سرمایه‌گذاری در زمینه‌های زیر ساخت و کیفیت ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف خصوصا تلفن های ثابت به شدت ناراضی است.

در ماه‌های اخیر ناراضی جدید شرکت مخابرات، پیمانکاران هستند که صدای ناله هایشان در راهروهای شرکت مخابرات به دلیل عدم پرداخت مطالبات چندین ساله شنیده می‌شود.

شرکتی که در اکثر زمینه های فعالیت اش به صورت کاملا انحصاری عمل می‌کند و در بخشی از خدمات فعالیت می‌کند که بیشترین سود ها برایش متصور است، آیا باید نه سرویس با کیفیت بدهد، نه در زمینه‌های بالا بردن کیفیت خدمات در زیر ساخت ها هزینه کند و نه پول پیمانکارانش را به درستی پرداخت نمایند؟!

پس این درآمدهای هنگفت که عاید شرکت می شود در چه زمینه ای هزینه می‌گردد؟آیا ریخت و پاش‌های بی‌جا و عدم مدیریت درست هزینه‌ها این شرکت را در لبه‌ی پرتگاه ورشکستگی برده است؟!

تابناک قزوین در نشست با کارشناسان و صاحب‌نظران به بررسی بیشتر این موضوع خواهد پرداخت

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار