رئیس کل دادگستری استان:
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه برخی افراد دور میز شورای اداری مانع توسعه مازندران هستند، گفت: استاندار مازندران موانع توسعه را بردارد.
کد خبر: ۶۹۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 16 December 2018

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه برخی افراد دور میز شورای اداری مانع توسعه مازندران هستند، گفت: استاندار مازندران موانع توسعه را بردارد.

حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد در جلسه شورای اداری استان مازندران که در استانداری این استان برگزار شد با اشاره به اینکه اخیرا براساس حکم رهبری صلاحیت رفع موانع تولید و فضای کسب و کار به قوه قضاییه اضافه شده است، اظهارکرد: در توسعه مازندران عملکرد مانع نیست بلکه صاحب عمل به مثابه یک سد است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد به عنوان مانع باید رفع شوند، تصریح کرد: برخی افراد دور این میز مانع توسعه مازندران هستند که استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در این استان باید به رفع این موانع اقدام کند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: مسئولان خوبی در مازندران داریم اما انسجام نداریم و اینکه ادارات نمی‌توانند پاسخگوی مردم باشند هم به همین دلیل است.

تقوی فرد با اشاره به اینکه همدلی لازم در دستگاه های اجرایی وجود ندارد، خاطرنشان کرد:استاندار به عنوان هرم اجرایی در راس مسائل باید به صورت ویژه این کار را انجام داده و مورد حمایت قرار گیرد و اگر حمایت لازم صورت نگرفت در کارگروه‌های رفع موانع باید این کار صورت گیرد. اگر انسجام در ارگان‌ها و نهادهای دولتی به وجود بیاید قطعا تمامی مشکلات مازندران رفع خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران در موضوع سرمایه گذاری و اقتصاد اظهار کرد: در مازندران نه برای سرمایه و نه سرمایه گذار به درستی برنامه‌ریزی نشده است و همین امر باعث شده اقتصاد استان لنگ بزند.

جلسه شورای اداری مازندران به ریاست استاندار جدید این استان در سالن اجتماعات استانداری مازندران برگزار شد و نماینده نوشهر و چالوس در مجلس با اولتیماتوم به استاندار جدید، از وی خواست کرد خود را درگیر موضوع انتقال آب به سمنان نکند.
ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار