مدیر سازمان حمل‌ونقل شهرداری اردکان:
مدیر سازمان حمل‌ونقل شهرداری اردکان با اشاره به اهمیت شغل رانندگان گفت: توسعه اقتصادی و پایدار جامعه با همکاری فعالان بخش حمل‌ونقل میسر می‌شود.
کد خبر: ۶۹۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 17 December 2018

علیرضا غفور زاده ضمن گرامی داشت روز حمل‌ونقل و رانندگان گفت: در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل‌ونقل عمومی می‌تپد و بی‌شک رسیدن به توسعه  پایدار شهری  و عدالت اجتماعی در بخش حمل‌ونقل درگرو همکاری و مساعی تلاشگران حوزه حمل‌ونقل است.
وی در ادامه به ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله سازمان حمل‌ونقل شهرداری اردکان پرداخت و افزود: این سازمان در یک سال گذشته در راستای نظارت و کنترل بر فعالیت ناوگان حمل‌ونقل با همکاری پلیس راهور و پلیس امنیت اکیپ گشت و بازرسی تشکیل داده است.
مدیر سازمان حمل‌ونقل شهرداری اردکان اظهار داشت: به‌منظور ساماندهی ایستگاه‌های خط واحد و تاکسی شهری اقداماتی مانند نصب تابلو، خط‌کشی، پیگیری و نصب یک عدد ایستگاه مکانیزه خط واحد در میدان بسیج و ایجاد یک عدد ایستگاه ویژه تاکسی در میدان شهدا انجام‌شده است.
وی گفت: در این مدت شناسایی، ساماندهی، صدور پروانه و تخصیص سهمیه سوخت برای ۶۱۳ دستگاه ناوگان بار و ۲۹۹ دستگاه ناوگان مسافربری درون‌شهری صورت گرفته است.
غفور زاده افزود: در راستای توسعه و نوسازی ناوگان فرسوده مینی‌بوس‌رانی، پیگیری ۸ دستگاه سهمیه مینی‌بوس ایسوزو برای متقاضیان انجام‌شده است.
وی بابیان اینکه برای ۱۰۰ دستگاه خودرو دارای مجوز برچسب ویژه سرویس مدارس تهیه‌شده است، افزود: رانندگان متولی سرویس مدارس دارای خودروهای استاندارد، معاینه فنی و برچسب سرویس مدارس مورد تأیید سازمان هستند.
مدیر سازمان حمل‌ونقل شهرداری اردکان در پایان با اشاره به اینکه دارندگان سرویس‌های مجاز مدارس باید برچسب سرویس مدرسه را بر روی شیشه خودرو نصب کنند، گفت: پلیس و بازرسان تاکسیرانی با هرگونه تخلفی که منجر به بروز مشکلات ترافیکی و همچنین ایجاد مشکل برای دانش آموزان شود برخورد قاطع و قانونی می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار