سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: عملیات پاکسازی پسماندهای صنعتی در اطراف ناصرآباد انجام شد و به سایت محمدآباد انتقال یافت.
کد خبر: ۶۹۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 20 December 2018

انجام عملیات پاکسازی پسماندهای صنعتی دراطراف ناصر آباد

مهدی امینی در این خصوص اظهار کرد: پسماندهای صنعتی واحدهای تولیدی در اطراف ناحیه منفصل شهری ناصرآباد توسط متخلفان رها شده بود.

وی افزود : این پسماندها به دلیل اینکه موجب آلودگی شدید محیط زیست می‌شود و اثرات خطرناکی دارد، در سریع‌ترین زمان توسط کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین جمع‌آوری شدند.

امینی تاکید کرد:اکنون عملیات پاکسازی پسماندهای صنعتی با مدیریت مطلوبی انجام شده و به سایت محمدآباد انتقال یافته تا با شیوه و روش مناسب دفن شود و محیط زیست استان قزوین دچار آلودگی نشود.

وی با هشدار به متخلفان گفت : اگر در محدوده شهری و حوزه ستادی، هر واحد تولیدی اقدام به تخلیه پسماند صنعتی کند، جرم است و مجازات دارد و متخلفانی که اقدام به تخلیه پسماند می‌کنند طبق ماده 16 و 20 با آنها برخورد و به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

 وی در پایان سخنانش گفت : همچنین رانندگان خودروهایی که پسماند در مکان‌های غیرمجاز تخلیه می‌کنند براساس مجازات مشخص و تعریف شده محکوم می‌شوند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین ابراز کرد: عامل تخلیه‌ی پسماندهایی که در ناصرآباد رها شده بود، افراد ناشناسی بودند ولی در صورتی که این افراد شناسایی شوند طبق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار